Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-07-23 14h12
Antwoorden: 7 antwoorden
Ugh aan iedereen!
Totem is hier om wat informatie te delen over de nieuwe modem 😊.
Met de nieuwe Livebox Cable krijg je:
Met Livebox Cable profiteer je van Internet Boost Giga!
Voor €25 per maand kun je downloaden aan snelheden tot maximaal 1000 Mbps en uploaden aan snelheden tot maximaal 50 Mbps.
Als je je modem wilt omruilen voor de nieuwe modem, betaal je €49 voor de omruiling + €59 voor de installatie.
Voor My Comfort Service klanten en klanten die Gigaboost activeren is de omwisseling gratis 😉. Gigaboost is enkel compatibel met de laatste nieuwe modem.
Met de Livebox wordt een nieuwe Wifi booster gelanceerd:
Goed om te weten:
- De livebox en booster zijn gemaakt van gerecycleerd plastiek.
- 100% papieren en kartonnen verpakking; geen losse verpakkingen meer.
- Accessoires zoals ethernetkabel, muurbevestiging, enz.: alleen op bestelling verkrijgbaar.
Totem wil het beste voor zijn stam!
Totem
Ondertussen toch geplooid, dinsdag werd de niewe modem geinstalleerd.
Tot op heden echter geen gigabit maar staat dit terug op 'start fiber'.
Gisteren zelf nog even gepoogd de optie zelf te activeren, maar nadien krijg ik een mail dat de optie al in behandeling is 😄
Hoe lang wachten we ... 😄
Dag @Totem,
Ik activeerde de optie Giga Fiber in Augustus, gefactureerd in September, en zowel installatiekost als modemkost werden aangerekend. Hoe komt dit precies?
Met vriendelijke groeten
Beste,
Bij mijn overschakeling naar Gigaboost werden installatie en modem wél aangerekend, hoe ga ik er mee verder om deze kosten terug te recupereren?
Dank!
De technieker vertelde me dat deze gebruikt maakt van IPv6.
Maar deze zijn de gegevens van de modem:
Nog steeds geen IPv6 bij Orange?