annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

En toen was onze wifi weg dank u klantendienst

Topic gestart op: 26-07-21 22h24

Antwoorden: 9 antwoorden

Munneke
Veteraan verkenner

En toen was onze wifi weg dank u klantendienst

OPGELOST

Daarnet had mijn man problemen op zijn gsm dus bij belde nog naar de klantendienst.

die kerel zou alles herstart hebben en we gingen na 4 min terug wifi hebben…  niet dus.  

niks nada noppes wifi meer 🤷‍

van de week was ook weer alles weg en konden we de klantendienst wederom biet bereiken.  Vind dit echt zeer spijtig… ben al 20 jaar klant, 3 gsm abbo’s, 2 decoders en internet en dan dit constant 😢 zeer teleurstellend, stof tot nadenken

nu genoeg geventileerd… nog steeds geen wifi, tijd om onze oogjes te sluiten ugh

Labels (2)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Munneke
Veteraan verkenner

@Josette ja dat hadden we gedaan, is altijd eerste reactie als er hier iets is dus voldoende ervaringen mee.

Helaas zitten er een aantal "prutsers" op de klantendienst.  Ondertussen hebben we reeds 4 x contact opgenomen, net 2 min geleden laatste telefoontje gedaan.  Niet praktisch als de ene van thuis uit werkt en de andere een zaak heeft van thuis uit.

Vanochtend gemerkt dat we nog steeds op de 4G zaten met onze apparaten dus mijn man had nog eens gebeld.  Blijkbaar heeft die van de klantendienst gisterenavond de modem helemaal gereset naar de fabrieksinstellingen voor ongekende reden (dit doen ze normaal gezien niet), waardoor er een nieuwe modem (wifi) nummer en paswoord zijn gecreëerd. 

Met gevolg dat we alle (wifi) toestellen hebben moeten aanpassen, maar een aantal toestellen bleven problemen hebben omdat die de nieuwe nr en paswoord niet wilde aanvaarden. 

Wel erg dat je 4 personen aan de lijn moet krijgen eer je 1 persoon hebt die weet waar ze mee bezig is.  De rest weet het duidelijk niet en begrijpen het niet...  misschien is de taalbarrière toch veel te groot tussen vlaams en hollands.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Gregory
Wijze
Wijze

Je had beter de instellingen in de modem aangepast( SSID, paswoord, etc), dan had je niet bij alle apparaten naam van het netwerk (SSID) en het password moeten veranderen.

Je kunt een backup van je configuratie( veranderde instellingen) van de modem nemen, @Munneke .  Zoals SSID, paswoorden etc.  Als je ooit terug naar de fabrieksinstellingen moet gaan zet je nadien die configuratie terug.  Zo heb ik het gedaan.

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
Pascalnotelaers
Gewaardeerd verkenner

alle gegevens die je wil behoude op sd kaart zette en gsm terug naar fabrieksinstellingen zette..

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Munneke  goedemorgen, dit is helemaal niet fijn om te  lezen.

Hebben jullie de modem en routerstekkers eens uit de muur gehaald?

Even wachten tel tot 10.

Ook je apparaten uitzetten.

Steek dan de modem en router weer in.

Wacht tot je alle lampjes terug ziet branden en zet dan 

pas je toestellen terug op.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Munneke
Veteraan verkenner

@Josette ja dat hadden we gedaan, is altijd eerste reactie als er hier iets is dus voldoende ervaringen mee.

Helaas zitten er een aantal "prutsers" op de klantendienst.  Ondertussen hebben we reeds 4 x contact opgenomen, net 2 min geleden laatste telefoontje gedaan.  Niet praktisch als de ene van thuis uit werkt en de andere een zaak heeft van thuis uit.

Vanochtend gemerkt dat we nog steeds op de 4G zaten met onze apparaten dus mijn man had nog eens gebeld.  Blijkbaar heeft die van de klantendienst gisterenavond de modem helemaal gereset naar de fabrieksinstellingen voor ongekende reden (dit doen ze normaal gezien niet), waardoor er een nieuwe modem (wifi) nummer en paswoord zijn gecreëerd. 

Met gevolg dat we alle (wifi) toestellen hebben moeten aanpassen, maar een aantal toestellen bleven problemen hebben omdat die de nieuwe nr en paswoord niet wilde aanvaarden. 

Wel erg dat je 4 personen aan de lijn moet krijgen eer je 1 persoon hebt die weet waar ze mee bezig is.  De rest weet het duidelijk niet en begrijpen het niet...  misschien is de taalbarrière toch veel te groot tussen vlaams en hollands.

Gregory
Wijze
Wijze

Je had beter de instellingen in de modem aangepast( SSID, paswoord, etc), dan had je niet bij alle apparaten naam van het netwerk (SSID) en het password moeten veranderen.

Je kunt een backup van je configuratie( veranderde instellingen) van de modem nemen, @Munneke .  Zoals SSID, paswoorden etc.  Als je ooit terug naar de fabrieksinstellingen moet gaan zet je nadien die configuratie terug.  Zo heb ik het gedaan.

 

Leden met de meeste pluimen