annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ervaring met Mesh wifi van Orange?

Topic gestart op: 26-02-20 19h30

Antwoorden: 26 antwoorden

Nicovandenbon
Veteraan verkenner

Ervaring met Mesh wifi van Orange?

OPGELOST

Ik kreeg een mail met een aanbod van Proximus, tv + internet + GSM  5Gb + digitaal abonnement HLN  +  Netflix voor 49 Euro ( gedurende 1 jaar )

Voor 2 Gsm's ( 1x 5 Gb, 1 x 20 Gb ) 75,99 Euro

Momenteel betaal ik bij Orange 84,58 Euro  ( 3 en 8 Gb ) + 11,99 Euro voor Netflix + 13,95 Euro voor HLN.

Aangezien ik momenteel enkel Wi-Fi heb op de benedenverdieping en niet op de slaapkamers overweeg ik om over te stappen naar Proximus.

Iemand ervaring met het Wifi-bereik van Proximus en/ of Mesh van Orange?

 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Nicovandenbon  wat is voor jou / jullie belangrijk voor een pack met internet , tv en gsm en eventueel vaste lijn ? Veel bellen of veel internet volume of alle twee ? of 2 decoders kunnen plaatsen zodat je overal tv kan kijken? Op die vragen moet je eens een antwoord geven en daarbij de vraag stellen ben ik bereid om snelheid in te leveren en het goedkoper te willen doen. Want bij Orange heb je en snel internet en betaal je weinig voor onbeperkt internet en goede tv.Die promotie krijg je nu een jaar en daarna betaal je de volle pot en eerlijk is eerlijk in Limburg is Proximus niet denderend met de snelheden.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

26 ANTWOORDEN 26
Nicovandenbon
Veteraan verkenner

Ik heb ondertussen al enkele maanden Mesh Wi-Fi en ben uiterst tevreden. Overal in huis prima signaal en ook in de tuin. Een aanrader.

kurtjeee
Gewaardeerd verkenner

super.... blij dat ik toch veel positieve ervaringen vind van de mesh wifi, ga mij ook ene bestellen denk ik

0 pluimen
Nicovandenbon
Veteraan verkenner

Sinds verleden week zondag zeer trage en/ of geen Wi-Fi meer beneden. Oranje lampje van Mesh beneden brandt niet meer. Gebeld naar 5000, tot op heden nog steeds niet teruggebeld door technieker....

Nicovandenbon
Veteraan verkenner

Vandaag nog maar eens gebeld naar 5000, voor de 4e keer, nu technieker aan de lijn gekregen ( sprak wel niet goed Nederlands maar deed haar best  ). 

Morgen komt er eindelijk een technieker.

FlashWeave
Ervaren verkenner

Zeer gelijkaardige ervaringen hier.

Mesh sinds 2-3 maanden, uiterst onstabiel, al verschillende keren mijn beklag gedaan bij de klantendienst, maar deze hebben niet het fatsoen om me terug te bellen.

Nog steeds geen technieker of bekwaam iemand kunnen spreken.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen