annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ervaring met Mesh wifi van Orange?

Topic gestart op: 26-02-20 19h30

Antwoorden: 26 antwoorden

Nicovandenbon
Veteraan verkenner

Ervaring met Mesh wifi van Orange?

OPGELOST

Ik kreeg een mail met een aanbod van Proximus, tv + internet + GSM  5Gb + digitaal abonnement HLN  +  Netflix voor 49 Euro ( gedurende 1 jaar )

Voor 2 Gsm's ( 1x 5 Gb, 1 x 20 Gb ) 75,99 Euro

Momenteel betaal ik bij Orange 84,58 Euro  ( 3 en 8 Gb ) + 11,99 Euro voor Netflix + 13,95 Euro voor HLN.

Aangezien ik momenteel enkel Wi-Fi heb op de benedenverdieping en niet op de slaapkamers overweeg ik om over te stappen naar Proximus.

Iemand ervaring met het Wifi-bereik van Proximus en/ of Mesh van Orange?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Nicovandenbon  wat is voor jou / jullie belangrijk voor een pack met internet , tv en gsm en eventueel vaste lijn ? Veel bellen of veel internet volume of alle twee ? of 2 decoders kunnen plaatsen zodat je overal tv kan kijken? Op die vragen moet je eens een antwoord geven en daarbij de vraag stellen ben ik bereid om snelheid in te leveren en het goedkoper te willen doen. Want bij Orange heb je en snel internet en betaal je weinig voor onbeperkt internet en goede tv.Die promotie krijg je nu een jaar en daarna betaal je de volle pot en eerlijk is eerlijk in Limburg is Proximus niet denderend met de snelheden.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

26 ANTWOORDEN 26
K_S
Veteraan verkenner

Kan je geen wifi versterker aanschaffen, wij hebben dit ook om tot op zolder wifi te hebben. Ik moet je ook zeggen dat ik vroeger bij Orange was en dan naar Proximus ben overgestapt omdat dit voordeliger was, maar ik had er ook meer miserie met dan wat anders en ben ik terug overgeschakeld naar Orange.

Het is natuurlijk je eigen keuze wat je doet en hopelijk kom je er uit. 

Veel succes 

0 pluimen
Nicovandenbon
Veteraan verkenner

Ik heb een wifi-versterker staan op één van de slaapkamers maar met weinig of geen verbetering ( al zeker niet in de andere slaapkamers )

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Wat bedoel je met een versterker ? @Nicovandenbon 

Is het een repeater, die het draadloos signaal opvangt en doorstuurt ?

Is het een access point? Heb je met vb een powerline. Aan de kant van de modem verbind je er één met een ethernet kabel, boven staat er één met een eigen wifi

Het laatste zou redelijk goede resultaten moeten geven, als je apparaat normaal overschakelt wanneer het het signaal van de router niet meer ziet.

Je kunt ook voor de mesh oplossing gaan

0 pluimen
NaughtyByNature
Leidende verkenner

Ik werk met 2 powerlines. 
Dit werkt perfect 😊

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@K_S  Ik zou eerder een access point installeren op de zolder of in een van de slaapkamers

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen