annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Fiber

Topic gestart op: 26-05-23 12h23

Antwoorden: 20 antwoorden

TimT89
Gewaardeerd verkenner

Fiber

Nu zijn ze hier in Aartselaar bezig met overal fiber te liggen met Fiberklaar. Maar Orange werkt dan samen met Fluvius. Het kan toch niet zijn dat Fluvius achteraf alles terug gaat open breken voor nog ne kabel te steken en alle huizen /appartementen een 2de maal aan te sluiten?

Labels (1)
20 ANTWOORDEN 20
fregilcy
Ervaren verkenner

ondertussen hebben we al de kans van Orange gekregen, om snellere data verbinding krijgen enz. Dus Orange blijft niet achter, maar zoals zo dikwijls, voor de gewone gebruiker, is 150Mbps goed en voldoende . natuurlijk grote gamers en bedrijven en winkels zijn een andere zaak maar voor de meeste mensen is dat zeker genoeg maar iedereen is vrij om een groter abonnement te nemen, maar ik denk dat het voor veel mensen iets is van ik heb nu fiber en ik heb het nu sneller enz; tis zoals een grote auto niet iedereen heeft hem nodig maar het staat wel leuk en laat ook de standing zien, gelukkig is iedereen vrij en moet zijn eigen keuze maken; en laat ieder nadenken hoe en wat voor hem het beste is . groetjes 

0 pluimen
fregilcy
Ervaren verkenner

Bij ons heeft met de fiber gelegd maar geen aansluitingen in de huizen dat komt later eerst de kabel leggen, maar voor mij werkt alles prima met gewone kabel, ik kan naar alles kijken wat ik wil en dat is dus prima. De snelheid voor hetgeen ik doe is goed dus ik maak mij geen zorgen er wordt nergens iets over gezegd zo snel zal het dus nog niet veranderen  Orange zal toch proberen om de klanten te houden dus afwachten maar. 

 

0 pluimen
digiboy40
Leidende verkenner

De coaxkabel heeft vooral de lage upload als nadeel. Bij Fiber is dit onbeperkt. Het heeft geen zin om fiber op straat aan te leggen en met een coax aan te sluiten in de woning: je verliest alle voordelen van fiber!

0 pluimen
digiboy40
Leidende verkenner

...en dan streamen met Fiber 😁346666984_221968393897372_961247808060687457_n.png

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen