annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Film streamen

Topic gestart op: 29-12-21 21h52

Antwoorden: 13 antwoorden

Em1
Aspirant verkenner

Film streamen

Hallo allemaal,

ik ben nieuw in dit forum dus ik weet nog niet goed hoe het allemaal werkt  dus ik zal gewoon maar met de deur in huis vallen.

ik heb net een flybox aangekregen voor in mijn buitenverblijf.het dient voor te surfen op internet en af en toe een film te streamen.

nu is mijn probleem dat het streamen van een film niet goed lukt. Het beeld hapert constant. Heeft iemand hier een oplossing voor?

alvast bedankt

Labels (3)
0 pluimen
13 ANTWOORDEN 13
Cdt24801
Wijze
Wijze

Doe de test eens in open lucht, net buiten de deur bvb. Als het ook dan zo weinig is heb je gewoon pech met het bereik van de mast in uw buurt.

Je kan die test trouwens eens herhalen met uw gsm. Als die waarden van de speedtest even slecht zijn moet je niet meer twijfelen, dan heb je op uw locatie een heel slechte ontvangst.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Em1
Aspirant verkenner

En is daar iets aan te doen of heb ik dan gewoon pech?

0 pluimen
MustafaY
Leidende genezer

Hallo @Em1,

Je neemt hiervoor best eens contact op met de webcare stamleden via "Socialmediakanalen" van Orange:

'Facebook'

'Twitter'

'Instagram'

Groetjes,

Mustafa

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Em1 

Dat hebben we graag direct naar de man toe de vraag stellen , en dat je hier nieuw bent dat komt in orde. 

De vraag is dan hoe stream je want er zijn verschillende mogelijkheden voor streaming. Is dat draadloos via een gsm toestel naar een Chrome cast of stream je van je tablet rechtstreeks naar een tv toestel of een Apple TV ??? Allemaal vragen die erbij komen voor een beter zicht te hebben hoe je iets gebruikt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen