annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

FlyBox Re-activatie

Topic gestart op: 08-05-20 17h48

Antwoorden: 14 antwoorden

Phil
Aspirant verkenner

FlyBox Re-activatie

Hallo,

Ik heb vorig jaar een Flybox abonnement stopgezet maar mocht de modem houden.

Ondertussen heb ik een internet abonnement bij een andere provider maar nu zou ik de FlyBox willen gebruiken op een andere locatie waar ik niet zoveel data nodig heb.

Vraag is of ik mijn FlyBox simpelweg kan heractiveren door er een andere sim kaart met 4g in te steken en zo ja, of dit met een nieuwe herlaadkaart kan of met een tweede kaart die aan mijn mobiel abonnement gelinkt wordt ?

Ik heb de originele SIM kaart nog maar ik vermoed dat die ondertussen gedeactiveerd is en hier niet meer voor gebruikt kan worden.

Heb al gezocht op de Orange website maar niet direct info gevonden die dit bevestigd.

Iemand hier ervaring mee ?

Alvast bedankt voor eventuele feedback en stay safe !

Labels (1)
14 ANTWOORDEN 14
TomB
Orange-werknemer

Beste @Kennethvn ,

De activatie kan tot 24u duren. 

Groeten,
Tom
Shop Medewerker

0 pluimen
Johannn
Rekruut scout

Beste, ik ben in buitenland van 7/12 tot 7/3. Ik betaal €22 per maand voor flybox. Wat moet ik doen om tijdens die 3 maanden niet te moeten betalen,,? Of kan jij dat regelen? 

0 pluimen
MustafaY
Leidende genezer

Hallo @Kennethvn,

Is het gelukt? Indien niet, neem je best eens contact op met de webcare stamleden van Orange via "Socialmediakanalen"

'Facebook'

'Twitter'

'Instagram'

Groetjes,

Mustafa

0 pluimen
Phil
Aspirant verkenner

Alrighty !

Thanks voor de snelle antwoorden peeps !

Hop naar de Orange shop dus  ! 😉

Oh nee, dat gaat nog niet .... Online dan maar 🙂

0 pluimen
TomB
Orange-werknemer

Beste @Phil ,

Nog even doorbijten, we hebben de voorbije dagen enorm hard gewerkt om klaar te zijn. We zijn mentaal klaar voor het ergste 😅  De schrik voor een stormloop naar de winkels is wel degelijk aanwezig, anderzijds zijn we zeer goed voorbereid en er klaar voor. 

@Cdt24801 Geen internet hebben op een bepaalde locatie valt hieronder.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Leden met de meeste pluimen