annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox opzeggen

Topic gestart op: 16-02-22 20h42

Antwoorden: 6 antwoorden

elenigiovanis
Rekruut scout

Flybox opzeggen

OPGELOST

Hallo

Ik zit op kot en heb hier sinds september een Flybox staan. Ik ben er supertevreden van, WiFi loopt geweldig en heb geen opmerkingen. 
Nu zit ik met een dilemma dat ik misschien mijn kot moet opzeggen en terug naar huis zou keren, maar dan heb ik de Flybox dus niet meer nodig.

Dus ik vroeg ik mij af of ik deze gewoon kan opzeggen en terug kan brengen in de winkel? Misschien een stomme vraag, maar ik weet het antwoord niet.

Kan iemand hier wel een antwoord opgeven?

 

Alvast bedankt!

Groetjes,

Eleni

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
TomB
Orange-werknemer

Beste @elenigiovanis 

De flybox hoeft u niet terug te brengen, deze is aangekocht en dus van u. Wie weet in de toekomst gebruiken of doorverkopen.

Het abonnement van €15 of €20 opzeggen kan via de website of via de shop. Let wel op mocht u een contract hebben van 1 jaar dan kan het zijn dat er nog een bepaalde restwaarde aan vast hangt. 

Modem bij aankoop: €129
Korting met 1 jaar verbintenis: €90
Prijs modem: €39

Stel dat u uw contract bijvoorbeeld na 6 maanden stopzet komt dat op een restwaarde van €45.


Weet ook mocht u de Flybox bijhouden voor een mogelijk later moment dat u dan reeds enkel het abonnement hoeft aan te gaan zonder jaarverbintenis.

Groeten,
Tom
Shop Medewerker

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
Josette
Wijze
Wijze

@elenigiovanis goedenavond.

Heeft een van onderstaande antwoorden je geholpen?

Zo ja, dan mag de deze als oplossing aanvinken, dank je. 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
TomB
Orange-werknemer

Beste @elenigiovanis 

De flybox hoeft u niet terug te brengen, deze is aangekocht en dus van u. Wie weet in de toekomst gebruiken of doorverkopen.

Het abonnement van €15 of €20 opzeggen kan via de website of via de shop. Let wel op mocht u een contract hebben van 1 jaar dan kan het zijn dat er nog een bepaalde restwaarde aan vast hangt. 

Modem bij aankoop: €129
Korting met 1 jaar verbintenis: €90
Prijs modem: €39

Stel dat u uw contract bijvoorbeeld na 6 maanden stopzet komt dat op een restwaarde van €45.


Weet ook mocht u de Flybox bijhouden voor een mogelijk later moment dat u dan reeds enkel het abonnement hoeft aan te gaan zonder jaarverbintenis.

Groeten,
Tom
Shop Medewerker

patrick2
Wijze
Wijze

@elenigiovanis 

Lees zeker even de info die @Josette in haar blauwe tekst heeft gezet. 

Als je opzegt binnen je contract van je Flybox dien je de restwaarde te betalen. Houd hier dus heel goed rekening mee als je opzegt. 

Schermafbeelding 2022-02-17 om 20.36.10.png

 Als je besluit niet op te zeggen is het niet mogelijk om je Flybox op een ander adres te gebruiken ook dat is iets waar je rekening mee dient te houden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


phil48
Leidende verkenner

Niet helemaal correct hé Patrick.

Als dat in het kader van een verhuis is (tenslotte zegt hij zijn kot op = verhuis), kan je bij Orange aangeven dat je verhuist en dan neem je die Flybox mee naar je nieuwe adres.

Wat niet mag volgens de regels is het op twee locaties gebruiken, maar wél natuurlijk na verhuis. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen