Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 31-07-20 23h08
Antwoorden: 10 antwoorden
Ik begin het echt verdomd lastig te vinden om nog positief te wezen over Orange.
Buiten een steeds wegvallende wifi verbinding op mijn vaste pc (omdat de ethernet poorten niet willen werken op de modem) zijn er nu ook problemen ontstaan met de flybox zelf.
Meerdere keren per dag (soms zelfs paar keer binnen één uur) springt de flybox op rood. Normaal is het uittrekken en terug insteken voldoende om dit op te lossen. Maar sinds kort verwijst hij mij dan telkens naar de flybox webpagina en ben ik verplicht een wachtwoord in te stellen. Bij de tweede keer dat dit dan gebeurd herkent hij mijn wachtwoord niet en blokkeert hij mij. Ongeacht of ik kan inloggen op die stomme flybox pagina kan ik via daar géén verbinding maken met flybox. Zo net een harde rest uitgevoerd en binnen de tien minuten lag hij terug plat.
Ik wil heel graag een duidelijk antwoord waar de problemen zouden kunnen liggen en hoe ik dit kan oplossen? Ik ben verplicht thuis te werken en het is al lastig genoeg met die klotewifi zonder dat er ook nog problemen zijn met de modem zelf.
Gefrustreerde groeten
ENSJ
@Dartje je hebt de oplossing zelf al gegeven probeer een nieuwe simkaart. En als je dan nog een probleem zou hebben kan je altijd nog de Flybox omruilen. Maar doe een sim swap bij een Orange shop en kijk welk resultaat het levert.