Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-10-24 19h57
Antwoorden: 25 antwoorden
Kan mijn Flybox niet herladen,?
Kent het nummer niet, geen orange nummer komt erop?
Beste,
inderdaad maar jammer genoeg zijn de GB al op en heb vorige keer kunnen herladen via de site en nu niet meer mogelijk want hij kent het nummer niet 🤷
En ze zeggen dat je kan verder surfen aan vertraagde snelheid maar stelt niks voor.
Als je ingelogd bent als Flybox klant dan herkend hij je nummer toch automatisch? Anders kan je niet inloggen. Indien dit niet zo is, dan kan je best eens bellen naar de klantendienst. Er kan iets mis zijn met je SIM kaart. Heb mijn SIM kaart in de Flybox ook al een paar keer moeten laten vervangen.
Heb je nog een mobiel abonnement ?
27 euro per maand bij BASE Internet (300 GB) is goedkoper! En anders Hey! Telecom (Orange) : 25 euro/maand voor 160 GB
Prijzen opzoeken kan iedereen.
Base is inderdaad goedkoper maar het wifi signaal van hun modem draagt niet ver genoeg... dus dient er geïnvesteerd te worden in extra hardware (vb: repeater of router). Kan ook de bedoeling niet zijn.
In the end is de formule die Gregoy aanduidt een interessante, combo internet en telefonie aan schappelijke prijs.
Wat ik me wel afvroeg. Als je effectief voor Hey Telecom (160Gig voor €25) kiest, kan dan ook een extra surf card aangeschaft worden zodat Hey Telecom gebruikt wordt in de gsm en de surf card in de modem?