annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gameserver - Port Forwarding - Conan Exiles

Topic gestart op: 19-10-22 11h05

Antwoorden: 11 antwoorden

heimelijkenb
Aspirant verkenner

Gameserver - Port Forwarding - Conan Exiles

OPGELOST

Goedemiddag, 

ik zit met volgend probleem. Ik lijk er niet in te slagen om poorten te activeren.

De bedoeling is om een Gameserver te openen op mijn eigen PC.

De server zelf loopt via Conan Exiles - DedicatedServerLauncher (zie afbeelding).

Ik heb de nodige poorten al in regels opgesteld op mijn modem, maar krijg een error bij het testen van de poorten (zie afbeelding).

Heeft iemand raad? 

Alvast bedankt!

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Heb je die poorten ook opengezet in je firewall op de PC, @heimelijkenb ?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 ANTWOORDEN 11
Mattie
Aspirant genezer

Je kan bij wijze van test ook even je PC in DMZ zetten... en kijken of het zo wel werkt.
Dan zou ik ook even in je modem kijken of je niet op CGN modus actief bent, dan krijg je een extern-IP adres gedeeld met anderen, en dan werkt dat hoogstwaarschijnlijk ook niet.

Als dat het geval is, kan je in je modem naar "jouw modem" --> toegang op afstand, dan krijg je een melding, en op de knop "public ip" klikken bij toepassen.  De netwerk kant van de modem zal herstarten en je krijgt een eigen public ip.

Ook kan je als je dat wil dynamisch dns aanzetten, dan kan je een naam kiezen bij een provider en ben je niet meer afhankelijk van je ip adres van Orange.  Als het dan veranderd blijft je DynDNS adres hetzelfde.

Gregory
Wijze
Wijze

Denk niet dat hij een public IP nodig heeft, @Mattie 

De server is lokaal

heimelijkenb
Aspirant verkenner

Heb die poorten op de modem gesloten en nogmaals geprobeerd, maar blijk die toch nodig te hebben. Na het sluiten werkt het niet meer. @Gregory @Mattie 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Strange @heimelijkenb 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen