annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Port forwarding Siligence TCG300

Topic gestart op: 31-12-18 14h13

Antwoorden: 41 antwoorden

TonyM
Aspirant verkenner

Port forwarding Siligence TCG300

OPGELOST

Hallo

Ik heb bij de port mapping, port forward aangezet en getest met verschillende poorten.

Als ik deze test via https://www.yougetsignal.com/tools/open-ports/

Dan blijken alle poorten steeds gesloten.

Is dit een beperking van orange uit? of doe ik iets fout?

Alvast bedankt.

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Jerre
Gewaardeerde genezer

Hallo @TonyM

Ik veronderstel dat de camera op poort 443 (HTTPS) ofwel poort 80 (HTTP) luistert.

Om alle inkomende verbindingen naar je eigen router te sturen (firewall instellingen niet vergeten) :
Op de Orange router : Your Network -> DMZ Host -> 192.168.0.X (eigen router)
Op je eigen router een poort forwarding (DST NAT) instellen voor poort 443 (of 80) naar 192.168.1.107

Om enkel de inkomende verbindingen voor de camera naar je eigen router door te sturen :
Op de Orange router : Your Network -> Port Mapping -> LAN IP 192.168.0.X (eigen router) Protocol TCP Private Port 443 (of 80), Public Port 443 (of 80)
Op je eigen router een poort forwarding (DST NAT) instellen voor poort 443 (of 80) naar 192.168.1.107

Om te zorgen dat het IP van je router en camera niet verandert dien je deze een statisch IP adres te geven.
Ofwel manueel instellen ofwel ervoor zorgen dat de router waarop het toestel is aangesloten steeds hetzelfde adres uitdeelt.
Op de Orange router kan dit onder Your modem -> Your local network -> Assign a fixed IP address

Is dit een publieke webcam ? Anders zet je deze beter achter een VPN.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

41 ANTWOORDEN 41
Jerre
Gewaardeerde genezer

@TonyM  Remote access zeker niet aanzetten, dit zorgt ervoor dat de Orange router van buitenaf bereikbaar is via poort 8080.

Jerre
Gewaardeerde genezer

Hallo @TonyM

Ik veronderstel dat de camera op poort 443 (HTTPS) ofwel poort 80 (HTTP) luistert.

Om alle inkomende verbindingen naar je eigen router te sturen (firewall instellingen niet vergeten) :
Op de Orange router : Your Network -> DMZ Host -> 192.168.0.X (eigen router)
Op je eigen router een poort forwarding (DST NAT) instellen voor poort 443 (of 80) naar 192.168.1.107

Om enkel de inkomende verbindingen voor de camera naar je eigen router door te sturen :
Op de Orange router : Your Network -> Port Mapping -> LAN IP 192.168.0.X (eigen router) Protocol TCP Private Port 443 (of 80), Public Port 443 (of 80)
Op je eigen router een poort forwarding (DST NAT) instellen voor poort 443 (of 80) naar 192.168.1.107

Om te zorgen dat het IP van je router en camera niet verandert dien je deze een statisch IP adres te geven.
Ofwel manueel instellen ofwel ervoor zorgen dat de router waarop het toestel is aangesloten steeds hetzelfde adres uitdeelt.
Op de Orange router kan dit onder Your modem -> Your local network -> Assign a fixed IP address

Is dit een publieke webcam ? Anders zet je deze beter achter een VPN.

Anonymous
Niet van toepassing

Beste 

Ik niet verbinding maken met mijn wifi camera's sinds dat ik overgeschakeld naar orange kunt u mij helpen aub 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Anonymous  schreef:

Beste 

Ik niet verbinding maken met mijn wifi camera's sinds dat ik overgeschakeld naar orange kunt u mij helpen aub 


Deze thread is al een jaar oud, ik raad u aan om zelf een nieuwe thread te beginnen om sneller en beter geholpen te worden.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen