annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen internet en wifi meer na meerdere stroomonderbreking

Topic gestart op: 08-12-20 10h21

Antwoorden: 6 antwoorden

vanhellemonts
Aspirant scout

Geen internet en wifi meer na meerdere stroomonderbreking

Na een paar stroomonderbrekingen in huis door werken . Werkt onze modem niet meer . Alle 5 lichtjes branden , maar we vinden onze modem iet meer terug op de gsm's en laptoppen ,zo ook tv . We hebben al verscheiden reset gedaan maar niets helpt . Ik krijg ook geen contact op de 5000 en andere nummers van orange , volgens een ex werknemer van orange zou onze modem stuk zijn . Ik zit hier met studenten en mezelf nu in dikke problemen. 

Labels (2)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@vanhellemonts  geen probleem dat je per ongeluk op de oplossing gedrukt hebt. Maar hier kunnen wij niks aan doen als je modem defect is. Je zal echt met de klantendienst in contact moeten komen maar hier is geen klantendienst. Dit is een forum voor klanten van klanten en je hebt de moderator. Hoe vervelend ook maar bellen of via Facebook zijn de enige wegen. Ik kan je zeggen haal de stekker eruit en wacht dan even en kijk alles nog eens na maar dat zijn stappen die je waarschijnlijk al gedaan hebt. En je hebt ook een afspraak nodig met een technieker als de modem defect is want die zal een andere moeten plaatsen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


vanhellemonts
Aspirant scout

Sorry jet is nog niet opgelost , verkeerd gedrukt

Cdt24801
Wijze
Wijze

@vanhellemonts 

Wat die verkeerde oplossing betreft, kun  je dat zelf niet ongedaan maken?  Rechts boven het bericht op de drie bollekes klikken en daar zou het ergens tussen moeten staan. Opgepast, je hebt maar een uur de tijd om uw eigen bericht aan te passen.

Wat het bereiken van Orange betreft: probeer eens via messenger met uw foon via 4G. Of bel eens naar een shop als 5000 niet bereikbaar is.

Meer kunnen wij ook niet voor u doen, wij zijn immers allen ook gewone klanten en reset van de modem heb je al geprobeerd.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@vanhellemonts 

Ik zie net dat je van Patrick zo goed als tegelijkertijd ongeveer hetzelfde antwoord gekregen hebt. Nu ja, beter tweemaal hetzelfde dan niets ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen