annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen internet

Topic gestart op: 10-01-23 20h34

Antwoorden: 4 antwoorden

Kyanni92
Gewaardeerd verkenner

Geen internet

OPGELOST

Sinds vandaag hebben we geen vast internet meer, op de modem knipperen de 2 lichtjes van US en DS en het online lichtje is uit. Foute boel dus.

Volgens klantendienst zou het met het IP adres te maken hebben en moet er een achterliggende dienst eens kijken, wat 3 werkdagennkan duren...

Enig idee of ik zelf nog iets kan proberen ?

Modem is al gereset, kabels al in en uit gehaald, zonder resultaat

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Kyanni92
Gewaardeerd verkenner

Even ter info:

Vandaag technieker langsgekomen, was dus de fout dat de modem geen publiek IP adres kon opvragen 

Technieker heeft een nieuwe modem geplaatst en probleem is opgelost!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Kyanni92
Gewaardeerd verkenner

Even ter info:

Vandaag technieker langsgekomen, was dus de fout dat de modem geen publiek IP adres kon opvragen 

Technieker heeft een nieuwe modem geplaatst en probleem is opgelost!

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Dag @Kyanni92 ,

Enkel afwachten vrees ik. Nu en dan eens de modem zonder stroom zetten zodat hij terug kan heropstarten en dan eens checken of het werkt.
Heb ik zelf ook ooit eens meegemaakt en de volgende werkdag was dit al opgelost. Even geduld hebben dus.

Gregory
Wijze
Wijze

Denk dat je de modem kunt laten aanstaan, @Pletse 

Hij zoekt eerst het DS signaal - en blijft zoeken tot hij dat heeft.

Daarna US en tenslotten krijg je on line

0 pluimen
Kyanni92
Gewaardeerd verkenner

Net terug de Helpdesk gehoord, zullen een technieker langs sturen, want probleem blijft aanhouden

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen