Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-01-23 20h34
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Sinds vandaag hebben we geen vast internet meer, op de modem knipperen de 2 lichtjes van US en DS en het online lichtje is uit. Foute boel dus.
Volgens klantendienst zou het met het IP adres te maken hebben en moet er een achterliggende dienst eens kijken, wat 3 werkdagennkan duren...
Enig idee of ik zelf nog iets kan proberen ?
Modem is al gereset, kabels al in en uit gehaald, zonder resultaat
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Even ter info:
Vandaag technieker langsgekomen, was dus de fout dat de modem geen publiek IP adres kon opvragen
Technieker heeft een nieuwe modem geplaatst en probleem is opgelost!
Even ter info:
Vandaag technieker langsgekomen, was dus de fout dat de modem geen publiek IP adres kon opvragen
Technieker heeft een nieuwe modem geplaatst en probleem is opgelost!
Dag @Kyanni92 ,
Enkel afwachten vrees ik. Nu en dan eens de modem zonder stroom zetten zodat hij terug kan heropstarten en dan eens checken of het werkt.
Heb ik zelf ook ooit eens meegemaakt en de volgende werkdag was dit al opgelost. Even geduld hebben dus.
Denk dat je de modem kunt laten aanstaan, @Pletse
Hij zoekt eerst het DS signaal - en blijft zoeken tot hij dat heeft.
Daarna US en tenslotten krijg je on line
Net terug de Helpdesk gehoord, zullen een technieker langs sturen, want probleem blijft aanhouden