annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen internetverbinding

Topic gestart op: 05-04-20 19h57

Antwoorden: 13 antwoorden

kris14
Ervaren verkenner

Geen internetverbinding

Beste, ik heb sinds deze middag geen internet en wifi. 

Ik heb de modem al opnieuw opgestart maar dit verandert niets. Alle lampjes van de modem branden.

Al de leds op mijn wifi shooters branden. Ligt orange plat in Limburg?

 

Labels (1)
0 pluimen
13 ANTWOORDEN 13
kris14
Ervaren verkenner

Tv heb ik wel, enkel geen internet op de pc, wat niet handig is nu mijn vrouw van thuis uit moet werken, en geen Wi-Fi op de tablet en gsm.

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Ik denk dat algemeen is. Er is een mogelijke storing bij Orange.
Was bij mij paar weken geleden ook. Kan je zelf niet veel aan doen.

patrick2
Wijze
Wijze

Nu is de storing bekend toen ik keek nog niet. Maar alles kan zo veranderen op die site. 

@kris14  bewaar die link want die kan je altijd van pas komen. Die veranderd elke keer. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 

Dat kan inderdaad zeer snel wijzigen. Maar wel handige informatie. Ik heb die app op mijn foon staan.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  ik heb zo nog veel van die dingen die ik gebruikte op de klantendienst. Maar helaas was de link niet zo snel deze keer toen ik keek. Beste zou zijn , en dat geldt eigenlijk voor elke provider , om op de website van de provider zelf eventuele storingen aan te geven. Nu moeten mensen zoeken , vragen stellen , dingen proberen ( wat niet slecht is ). Maar het is veel doel treffender als men op de website zo een info kan vinden. Zet erbij welke regio getroffen is en welke diensten ( gsm , telefoon , internet of tv ) . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen