annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen wifi met versterker

Topic gestart op: 23-08-20 18h38

Antwoorden: 11 antwoorden

Lleyton02
Aspirant verkenner

Geen wifi met versterker

Beste meneer/mevrouw,

Sinds deze week ondervind ik problemen met het internet, ik verlies veel mijn connectie met het internet. Vandaag resette ik de modem en de versterkers, omdat het steeds erger kwam. Sindsdien heb ik geen internet meer, als ik de versterkers (orange extender wifi duo) wil gebruiken. Het lichtje van het huisje blijft traag knipperen. Als de versterkers er niet inzitten, dan heb ik internet, maar die dan is te zwak. Wat moet ik hieraan doen?

0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Brian2308
Gewaardeerd verkenner

Ik zou eens contact zoeken met de helpdesk. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Lleyton02  heb je dan het Mesh systeem van Orange? 

Je kan de 'versterkers' wel resetten om het op die manier proberen op te lossen. Moest je het Mesh systeem hebben dan dien je ze ook op de juiste plaats te zetten. Is er eentje bekabeld verbonden aan de modem of niet. Want het is wel belangrijk zo een torentje bekabeld te verbinden voor een goede en stabiele connectie te hebben.Ik gebruik ook een Mesh systeem ( niet Orange ) en heb eentje bekabeld staan aan de switch voor een stabiele werking voor het hele huis van wifi te voorzien.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Lleyton02
Aspirant verkenner

@patrick2 Het zijn powerlines van orange, de ene powerline staat verbonden met de modem, volgens de handleiding moet ik het zo doen. De andere powerline heb ik al een keer op een andere plaats gezet, maar het probleem blijft.

Volgens de handleiding moet ik wachten totdat de lichtjes continu branden, daarna moet ik duwen op het huisje om zo dan verbinding te kunnen maken via wps. Maar het huisje blijft knipperen, als ik dan op huisje duw dan slaat de modem tilt en is er geen wifi meer in heel het huis.(moet dan de modem weer resetten)

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Lleyton02  dan dien je de powerlines eens op nieuw de configureren zodat ze dan weer met elkaar communiceren. Daarna weer terug plaatsen op je gewenste plaats. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen