annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange flybox publiek ip adres

Topic gestart op: 28-08-20 12h40

Antwoorden: 5 antwoorden

wesleyvr
Gewaardeerd verkenner

Orange flybox publiek ip adres

Ik ben van plan om een Flybox aan te schaffen. Maar daarvoor moet ik zeker weten dat ik een publiek ip adres kan krijgen.

Ik moet een publiek ip adres hebben om mijn ip camera's te kunnen zien. Het is een remote locatie zonder mogelijkheid van vast internet. Moet over 4G gaan.

Als er iemand van orange mij kan bevestigen dat ik een publiek ip adres krijg dan kan ik overgaan om een flybox te kopen. Anders is het geen meerwaarde voor mij.

Ik heb al gebeld naar orange en ik ben business klant met meerdere gsm accounts en daar zeggen ze tegen me dat het niet gaat. Maar hier lees ik andere verhalen.

Wie moet ik contacteren bij orange hiervoor? 

Als ze dit niet willen doen bij mij dan moet ik bij andere providers gaan kijken en eventueel mijn gsm accounts ook laten veranderen dan.

0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
NelsonM
Orange-werknemer


@wesleyvr  schreef:

Ik ben van plan om een Flybox aan te schaffen. Maar daarvoor moet ik zeker weten dat ik een publiek ip adres kan krijgen.

Ik moet een publiek ip adres hebben om mijn ip camera's te kunnen zien. Het is een remote locatie zonder mogelijkheid van vast internet. Moet over 4G gaan.

Als er iemand van orange mij kan bevestigen dat ik een publiek ip adres krijg dan kan ik overgaan om een flybox te kopen. Anders is het geen meerwaarde voor mij.

Ik heb al gebeld naar orange en ik ben business klant met meerdere gsm accounts en daar zeggen ze tegen me dat het niet gaat. Maar hier lees ik andere verhalen.

Wie moet ik contacteren bij orange hiervoor? 

Als ze dit niet willen doen bij mij dan moet ik bij andere providers gaan kijken en eventueel mijn gsm accounts ook laten veranderen dan.


Hallo @wesleyvr,

Neem sowieso contact op met de webcare dienst op sociale media (facebook of twitter), ze zullen je hiermee helpen. 

Groetjes,

Nelson 

0 pluimen
wesleyvr
Gewaardeerd verkenner

Ik zal eens de webcare dienst op facebook contacteren.

thx

 

Gregory
Wijze
Wijze

@wesleyvr 

Ziet er naar uit dat het mogelijk is - lees deze post even en vooral de laatste https://community.orange.be/t5/Mobiel-internet/Flybox-en-IP-camera-werkt-niet-Niet-kopen/td-p/68890

 

0 pluimen
wesleyvr
Gewaardeerd verkenner

Ja ik heb ook al gelezen en het moet mogelijk zijn.

Maar na 3 x aan de telefoon met een medewerker van orange zeiden ze dat dit niet mogelijk is.

Ik blijf proberen totdat iemand me wel kan helpen. of zit er hier iemand op het forum van orange die mij verder kan helpen

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen