annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen wifi na reset

Topic gestart op: 01-03-21 12h13

Antwoorden: 9 antwoorden

SimonDG
Gewaardeerd verkenner

Geen wifi na reset

OPGELOST

Hallo. Ik heb onlangs bridge mode geactiveerd voor mijn Orange modem. Nu wilde ik deze deactiveren, volgens de instructies moest dat door op de knop voor factory reset te drukken. Mijn modem is nu reset, de onderste 4 lichtjes branden (power, ds, us, online) maar het lichtje naast wifi blijft uit. Ik heb de modem ook al eens uitgezet en weer aangezet maar nog steeds geen wifi. Bedankt

Labels (1)
0 pluimen
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

Daar moet ik je helaas het antwoord schuldig op blijven want ik gebruik dat niet @SimonDG . Wat je wel kan doen is eens in je modem zelf kijken om daar eens de reset in te doen. Dus als je nu nog ingelogd bent of anders eens terug inloggen , dan van daaruit de modem eens resetten. 

LET WEL OP ....je instellingen gaan verloren dus ook je wifi wachtwoord je ingestelde wifi netwerk alles zal terug vallen naar de fabrieksinstellingen. 

Zou het op die manier eens proberen of het dan lukt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Gregory
Wijze
Wijze

@SimonDG  De reset moet je langer dan 5 sec indrukken denk ik.

Beste is, stroomadapter uittrekken, wat wachten, met een tandenstoker of zo de reset indrukken en ingedrukt houden, stroomadapter terug insteken en meer dan 4 sec wachten alvorens de tandenstoker los te laten.

 

Je kan ook inloggen op je modem, Jouw Modem nemen en dan Resetten nemen

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
Josette
Wijze
Wijze

@SimonDG  goedemiddag,

fijn te lezen dat het opgelost is.

Van mij krijg je deze nog:

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@SimonDG  

Heb je ook al eens ingelogd op je modem de 192.168.0.1 daar aanmelden en eens kijken of je wifi niet uitgeschakeld staat. Dat kan dat de wifi zich uitgezet heeft. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


SimonDG
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor de snelle reactie. Inloggen op de modem lukt niet. Vul ik dat adres in krijg ik het scherm "geen internet".

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@SimonDG  

Eens een kabel tussen je pc of laptop steken aan de modem rechtstreeks. Dan nog eens opnieuw proberen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen