- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Geen wifi op smartphone
Sinfd enkele dagen heb ik op mijn smartphone (Huawei P9 Lite) geen wifi mogelijk. Mijn netwerk staat zelfs helemaal niet tussen de beschikbare netwerken in de buurt. Alle andere devices thuis hebben geen probleem. Wanneer ik bij een ander netwerk kom waarvan mijn toestel het herkend, maakt hij probleemloos verbinding. Wat kan ik doen? Ik heb reeds gebeld naar '5000', maar werd er van het kastje naar de muur doorverbonden. Uiteindelijk moest ik naar een Orange-shop gaan, maar die weten als ook geen oplossing.
Alvast bedankt
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Toen mijn kids gisteren kwamen met hun devices, stelde ik vast dat er nog toestellen waren. Uiteindelijk opnieuw gebeld naar '5000'.
Heb wel geen duidelijk antwoord gekregen wat er nu precies fout was, maar het werkt weer. Ze hebben daar met 2p zitten roefelen in mijn modem-settings, waardoor die tweede niet meer kon achterhalen wat die eerste gedaan had. Maar het werkt weer, na een weekje.
Alvast bedankt aan allemaal voor jullie tips 😉
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Had gekunnen, maar helaas ... instellingen modem beide (2,4 GHz en 5 GHz) stonden op 'on'.
Heb ondertussen toestel terug naar fabrieksinstellingen gereset. Resultaat blijft hetzelfde. 🤔
Mvg Kevin
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Dat is echt een pracht van een raadsel ..... Want andere netwerken op 2,4 GHZ worden wel gevonden en werken naar behoren als ik het goed begrepen heb ...
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Inderdaad, alle aanwezige toestellen werken. Morgen komen er nog een paar bij, zal zien wat het daarop geeft.
Momenteel slinkt mijn mobiele data enorm in.
Grt Kevin
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hoi kevin,
Heb je de online configurator al eens doorlopen? Die vind je:
Geeft misschien een oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Toen mijn kids gisteren kwamen met hun devices, stelde ik vast dat er nog toestellen waren. Uiteindelijk opnieuw gebeld naar '5000'.
Heb wel geen duidelijk antwoord gekregen wat er nu precies fout was, maar het werkt weer. Ze hebben daar met 2p zitten roefelen in mijn modem-settings, waardoor die tweede niet meer kon achterhalen wat die eerste gedaan had. Maar het werkt weer, na een weekje.
Alvast bedankt aan allemaal voor jullie tips 😉
