Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 31-01-25 09h27
Antwoorden: 4 antwoorden
Sinds gisteren avond +- 21u hebben wij connectiviteitsproblemen met het internet bij ons thuis. Initieel was dit zowel mobiel internet als via de modem, maar de mobiele verbinding heeft zicht redelijk snel hersteld. De verbinding via de modem blijft helaas zeer slecht, ook na meerdere resets..
Heeft Orange ergens een overzicht van gekende storingen op het netwerk? Bij Telenet is dit bv te zien in het klantenportaal, maar bij Orange lijk ik dit nergens terug te kunnen vinden..
Orange heeft hier geen pagina voor. De klantendienst kan voor je nakijken of er een storing is. Eventueel is de website van allestoringen ook vrij accuraat.
Update; een kwartier na de reset van de modem doet het probleem zich opnieuw voor. Afspraak ingepland met technieker in de loop van volgende week.
Contact opgenomen met de klantendienst en blijkbaar was er wel degelijk een fout in onze modem geslopen die ik zelf niet kon diagnosticeren. Niet via de configuratiepagina van de modem en ook niet via de LED's op de modem. Na een factory reset blijkt het probleem opgelost.
De klantendienst kon me ook bevestigen dat er geen manier is om algemene storingen waar te nemen (buiten hetgeen u gelinked hebt) en dat het idd de bedoeling is dat je gewoon even in belt indien er zich een aanhoudend probleem voor doet.
Hey @AliPaca ,
Ik bekijk in geval van storing de website https://allestoringen.be/storing/orange/
Daar kun je als klant zelf een storing melden (natuurlijk eerst klantendienst verwittigen, want als ze niet weten dat het niet werkt dan kunnen ze het ook niet gaan oplossen...)
Als de aantal meldingen richting de 1000 of meer gaat (de verticale lijn) dan kun je zeggen dat er ergens een algemene storing gaande is.