annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

HomeFlybox defect

Topic gestart op: 14-01-23 11h13

Antwoorden: 2 antwoorden

MaartenXXX
Aspirant verkenner

HomeFlybox defect

Hallo

Mijn HomeFlybox is defect. Gedurende 2 maanden heeft hij perfect gewerkt, maar afgelopen 1.5 maand werkt hij niet meer. Sinds de herstart van onze periode betalen wij dus voor een product dat niet werkt.

Al verschillende keren de hulplijn gebeld maar deze dienst kent het product niet echt. Ze komen niet verder dan enkel het herstarten en resetten (hardware en software) van de FlyBox.

Het probleem is dat hij niet meer met de 4G verbind. Bovenste lampjes zijn rood in plaats van blauw.

Iemand enige tips hoe dit verder aan te pakken?

Bedankt
MaartenXXX

 

 

Labels (2)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@MaartenXXX 

Neem hem eventueel eens mee naar een Orange shop en kijk of ze die daar kunnen omruilen. Nee heb je een ja kan je krijgen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Denk dat niks anders kunt doen dan Orange contacteren @MaartenXXX 

Leg uit dat je al die resets en herstarten reeds gedaan hebt en dat die defect is

Good luck

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen