Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-11-19 16h36
Antwoorden: 8 antwoorden
Hey,
Ik heb nooit problemen gehad met orange en opeens heb ik geen tv meer en geen internet... ik heb alles al eens opnieuw opgestart maar lukt maar niet...
Iemand een idee of er werken zijn of iets?
Hey,
Ik heb nooit problemen gehad met orange en opeens heb ik geen tv meer en geen internet... ik heb alles al eens opnieuw opgestart maar lukt maar niet...
Iemand een idee of er werken zijn of iets?
Ugh @Tyana99-,
Als je geen TV en geen internet hebt zou je inderdaad, je aansluitingskabel uittrekken en terug insteken, idem voor je coaxkabel. Daarna kan je je modem en je decoder heropstarten.
Als het nog niet werkt, aarzel zeker niet om onze technische geesten te contacteren via de Customer Service of de Webcare stamleden.
Totem's zonnegroeten,
Totem
@Tyana99- Het zou ook zo maar kunnen dat uw signaal eraf gehaald is. Dit is ook niet de eerste keer blijkbaar. Heeft u de klantendienst al eens gebeld ? En kijk eens op NIU , dat is waar de kabel binnen komt , of daar een groen lampje op brand.
Deze lichtjes zouden moeten branden op je modem!!
Zie bijlage!!
Ps: Niet al de Lan poorten moeten branden, ze zullen enkel branden als je ze gebruikt!!!
Zijn op uw modem/router alle lichtjes aan zoals ze behoren aan te zijn? Dat is het eerste waar je naar kijkt.Dit is vooral voor internet.
Voor TV: Is de coax kabel die van buiten komt via uw aansluitdoos (NIU) goed aangesloten? Eens uittrekken en terug insteken.