Internet en Fixed Phone
Op zoek naar informatie over ons internet- en vaste lijn aanbod? Dan bevind je je op de juiste plek! Onze tribers helpen je graag verder ...
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Rekruut scout

Nog geen aansluiting TV en Internet

OPGELOST

Een dikke maand geleden de overstap gemaakt te hebben van Telenet naar Orange, blijf ik SMS'n krijgen dat ze op info van Telenet zitten wachten.

Telefoon was de dag erna in orde, TV en internet blijft maar duren

Telenet heeft zelfs nog geen melding van de overstap gekregen.

Kotsbeu ben ik het, reeds verschillende keren gebeld naar zowel Telenet als Orange en er komt geen schot in de zaak.... Nog maar een zoveelste sms van Orange dat ze wachten op info en dat het nog 5 dagen gaat duren.

 

Labels (2)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Highlighted
Leidende sjamaan

@Mirabelleke dat klinkt allemaal zeer verveled wat u mee maakt . Ik weet dat ik geen oplossing kan bieden maar wat ik wel weet is dat Orange afhankelijk is van Telenet voor deze de kabel kan komen aansluiten. en aangezien wij geen Telenet klant zijn zal er veel geduld opgebracht moeten worden voor dat Telenet langs komt. Weet dat het geen lovende woorden zijn maar het is de realiteit . 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@Mirabelleke

Dat is inderdaad geen leuke situatie en je kan er weinig aan doen .. Ik duim met u mee voor een snelle oplossing.

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Bij mij ook hetzelfde probleem  , installateur is geweest en alle installaties gedaan !

Maar toen kreeg ik als antwoord ( fout in de kabel ofzo was niet te wijten aan installaties) Wel een super vriendelijke installateur 

Tot nu toe nog geen antwoord juist een berichtje, wij zullen U per mail verwittigen als alles in orde was. 

Is nu ook een week geleden 

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@Nb1 

Heel jammer, dat is geen prettige situatie ... 🤔

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Grote Wijze
Grote Wijze

Bij mij ook hetzelfde probleem  , installateur is geweest en alle installaties gedaan !

Maar toen kreeg ik als antwoord ( fout in de kabel ofzo was niet te wijten aan installaties) Wel een super vriendelijke installateur 

Tot nu toe nog geen antwoord juist een berichtje, wij zullen U per mail verwittigen als alles in orde was. 

Is nu ook een week geleden 

Ugh @Nb1,

Totem heeft jammer genoeg de nodige tools niet ter beschikking om dit in orde te brengen.

Je zou best direct de Customer Service stamleden contacteren zodat ze je dossier analyseren.

Totem's zonnegroeten,

Totem

Leden met de meeste pluimen