annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Incredimail en Orange...

Topic gestart op: 15-06-19 10h05

Antwoorden: 14 antwoorden

comima
Aspirant genezer

Incredimail en Orange...

OPGELOST

Hallo helpers ! 

Ben van verleden week totaal Orange.

Mijn mailprogramma is altijd al Incredimauil geweest - nu hoor ik reacties van de kenners : Increduimail ? dat is om miserie fraven en dat is brol  !! Man Vrolijk ). Persoonljk heb ik in 15 jaar nog geen enkel probleem gehad met Incredimail ... tot nu. Kan geen mails meer versturen. 

Zijn Incredimail en Orange misschien niet compatibel ? 

Heb ook iets mis met het opstarten van mijn Nokia 7 plus, maar dat is voor een andere topic denk ik.

Bedankt voor de moeite en vriendelijke groetekes.

 

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
comima
Aspirant genezer

Ik heb alles gedaan volgens die link - eer ik die afbeeldingen kon laten verder gaan heeft ook iets geduurd.

Heb Nokia uitgezet en herstart met de optie pincode. Ben even buitengegaan en geprobeerd - Nokia zei dat hij ontgrendeld was omdat ik hem op mijn lichaam droeg - dan heb ik Nokia neergelegd even gewacht en geprobeerd en ik moest geen pincode intikken ! Pecies ook opgelost ! Ik hou het zeker int oog om verder op rapport te komen.

Ik ben zeer blij dat ik Tribe heb ingeroepen ... voor mijn ptobleem met Incredimail had ik naar de 5000 van Orange gebeld en daar kreeg ik als antwoord dat ik Incredimail niet meer kan gebruiken omdat Orange geen eigen e-mail heeft ... Zo zie je maar !!!

Bedankt Patrick2 et tot volgende zitting ! 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
14 ANTWOORDEN 14
comima
Aspirant genezer

Bedankt Patrick2, ik ben ermee bezig en kom seffes op rapport ( eerst even de honden gaan verzorgen )

0 pluimen
comima
Aspirant genezer

Ik heb alles gedaan volgens die link - eer ik die afbeeldingen kon laten verder gaan heeft ook iets geduurd.

Heb Nokia uitgezet en herstart met de optie pincode. Ben even buitengegaan en geprobeerd - Nokia zei dat hij ontgrendeld was omdat ik hem op mijn lichaam droeg - dan heb ik Nokia neergelegd even gewacht en geprobeerd en ik moest geen pincode intikken ! Pecies ook opgelost ! Ik hou het zeker int oog om verder op rapport te komen.

Ik ben zeer blij dat ik Tribe heb ingeroepen ... voor mijn ptobleem met Incredimail had ik naar de 5000 van Orange gebeld en daar kreeg ik als antwoord dat ik Incredimail niet meer kan gebruiken omdat Orange geen eigen e-mail heeft ... Zo zie je maar !!!

Bedankt Patrick2 et tot volgende zitting ! 

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@comima  ben blij dat het opgelost is. Bij vragen kom gerust langs. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
comima
Aspirant genezer

Ik vind het zooo spijtig ... ik heb de pincode vroem moeten intikken en ga de Nokia dus op vergrendlingsoptie : "geen " zetten ...

Vriendelijke groetekes Man Verdrietig

comima
Aspirant genezer

Huppekeee ! Nu ben ik al een " babbelaar " !!!

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen