annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Traag internet

Topic gestart op: 18-12-19 01h50

Antwoorden: 12 antwoorden

Nikola
Gewaardeerd verkenner

Traag internet

OPGELOST

Hallo

Ik ben recent een klant geworden bij Orange (overgestapt van vorige provider), thuis hebben we nu de love trio (tv+internet+mobiel) en dus de 100mbps.

Wat mij wel opviel is dat het internet zelf zeer traag is en wat ik heel storend vind want bij onze vorige provider was dat ook 100mbps en daar hadden we dus geen probleem mee.

Ik heb al een paar keer de internet speed test gebruikt en de resultaten waren steeds goed dus heb ik daarna de klanten service gebeld en ze zeiden dat het kan komen wegens dat we met "veel" toestellen verbonden zijn, terwijl we vroeger met evenveel toestellen verbonden waren en geen problemen kregen.

Het is namelijk lastig als je aant browsen bent of gamed... Dus als iemand een tip zou kunnen geven of iets gelijkaardigs meegemaakt heeft laat het mij aub gerust weten. 😄

Met vriendelijke groeten 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Nikola
Gewaardeerd verkenner

Er is iemand bij ons langs gekomen en het bleek dat ze een ouder model van modem hadden geïnstalleerd. Dankuwel anders voor alle hulp. 🙂 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
Nickvanh
Aspirant verkenner

Google dns 8.8.8.8 secondary 8.8.4.4 instellen 

0 pluimen
Nikola
Gewaardeerd verkenner

Er is iemand bij ons langs gekomen en het bleek dat ze een ouder model van modem hadden geïnstalleerd. Dankuwel anders voor alle hulp. 🙂 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Nikola  u zegt dat als u de speedtest doet dat uw snelheid goed is , maar hoe doet u deze snelheidstest ? Neem dan dat de rest via wifi is verbonden en dat u zo op internet zit ? En kan u ook specifiek zijn wanneer het internet volgens u traag is ? 

Het is namelijk wel zo dat als de speedtest zegt dat de snelheid goed is dat de klantendienst ook gaat zeggen het is goed. De regel is wel als er een speedtest gedaan wordt en de internetsnelheid wordt gehaald dan is het probleem niet bij de modem. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


izzet3838
Veteraan verkenner

Dat van veel toestellen is gezever ik heb hier 3 tv's 2 mediaspelers, 2 tablets, 2 smartphones, een smartwatch slimme lampen,... die allemaal continu verbonden zijn, daarnaast game ik ook regelmatig online via mijn xbox, deze is wel bekabeld aangesloten, kan je mij je situatie verder toelichten wie was je oude provider(aan de hand van wat je gezegd heb denk ik dat het proximus was?) wanneer is je internet traag, is het op bepaalde moment of continu op welke site's werken youtube, netflix ook slecht?

Leden met de meeste pluimen