Profil de Totem
Grand Sage

Grand Sage

• 

4.1K  messages

Internet boost tot 400 mbps in download

Ugh iedereen!

Je hebt erom gevraagd, Orange heeft het gedaan! Vanaf 15/06 kunt u profiteren van de internetboost met een snelheid van 400 mbps in download en 40 mbps in upload!

Je profiteert dus van een hogere snelheid voor €15/maand.

Kleine herinnering: zelfstandigen die de boost nemen, zullen ook kunnen genieten van het multiproduct voordeel dat is gekoppeld aan onze nieuwe tariefplannen

Totem waakt over zijn stam!

Totem

Super User

• 

11.1K  messages

@Totem  dat is super goed nieuws !! Gaat het nog aangepast worden op de gekende kanalen ? 

Grand Sage

• 

4.1K  messages

@patrick2  schreef:

@Totem  dat is super goed nieuws !! Gaat het nog aangepast worden op de gekende kanalen ? 

Ugh @patrick2,

Het wordt inderdaad automatisch aangepast bij gekende klanten ! Je zult een bericht voor de verandering krijgen 🙂

Totem's groetjes,

Totem

Super User

• 

11.1K  messages

@Totem  schreef:

@patrick2  schreef:

Ugh @patrick2,

Het wordt inderdaad automatisch aangepast bij gekende klanten ! Je zult een bericht voor de verandering krijgen 🙂

Totem's groetjes,

Totem

En de gekende kanalen ????

Grand Sage

• 

4.1K  messages

@patrick2  schreef:

@Totem  schreef:

@patrick2  schreef:

Ugh @patrick2,

Totem's groetjes,

Totem

En de gekende kanalen ????

Ah Totem heeft je rooksignalen slecht gelezen, sorry hiervoor ! Heb je het over onze klassieke communicatiekanalen? Het zal inderdaad na 15/06 aangepast worden.

Op technisch gebied wordt het ook automatisch aangepast, je hebt altijd de keuze om deze optie te verwijderen als je dat wilt.

Apprenti pisteur

• 

3  messages

@Totem 

Je zegt dat je altijd de optie hebt om internet boost te verwijderen, waar kan ik dat doen, ik probeer al 2 maand om via de 5000 dit geregeld te krijgen maar dit lukt blijkbaar niet!

Mvg.

Grand Sage

• 

4.1K  messages

@DirkTas67  schreef:

@Totem 

Je zegt dat je altijd de optie hebt om internet boost te verwijderen, waar kan ik dat doen, ik probeer al 2 maand om via de 5000 dit geregeld te krijgen maar dit lukt blijkbaar niet!

Mvg.

Ugh @DirkTas67,

Dat kan inderdaad via de klantendienst, je vindt hier andere manieren om hen te contacteren als het via 5000 niet werkt :s

Totem's groetjes,

Totem

4.4K  messages

@Totem 

Voor ik dit "misschien neem toch nog wat opmerkingen:

Is dat een Gegarandeerde maximale snelheid Want de internetsnelheid hangt van vele factoren af. Kan de modem dit bijvoorbeeld ook aan?

Kan je dit ook gemakkelijk terug opzeggen, moest het niet 100% werken?

Super User

• 

11.1K  messages

@Anonymous  een snelheid op een netwerk is nooit gegarandeerd dus dat wil zeggen dat je in theorie 350 of 370 MBPS haalt. Bij overbelasting op het netwerk zou dat zelfs minder kunnen zijn. En natuurlijk mag je het altijd opzeggen als je die snelheden niet haalt. De modem zou dat toch aan kunnen anders zou je wel een vermelding krijgen voor het plaatsen van een nieuwe modem. Waar je wel rekening mee dient te houden is dat de klant de juiste kabels gebruikt want dat is meestal niet het geval. Dus ik gebruik thuis een CAT 5 E kabel om alle hoge snelheden aan te kunnen anders heb je er ook niks aan als je lager gaat in je kabel. 

Apprenti guérisseur

• 

223  messages

400Mbps gegarandeerd -> niet te betalen 

Super User

• 

11.1K  messages

@Chiquita  verklaar je antwoord ???

4.4K  messages

@patrick2 

Kan je die snelheid ook via wifi halen, moest ik een boost nemen?  Overdag haal ik hier tussen 89 en 96 mbps via wifi. 's Avonds is dat  minder.

Super User

• 

11.1K  messages

@Anonymous  goh das een goei vraag.....

Eigenlijk is dat moeilijk haalbaar. Je zou dan eigenlijk al alles mee moeten hebben om je wifi goed en correct te laten werken. Wat je nu haalt aan wifi snelheid zou al correct zijn want de volledige snelheid is niet haalbaar. Op dit moment heb ik nog Telenet , zoals de meeste weten , en heb de speedtboost optie dus tot 1 GB MBPS . Heb bekabeld 930 tot 940 MBPS download. Met wifi haal ik 600 MBPS download , en heb een mesh wifi systeem , deze torentjes staan ook vrij. 

Dus ik denk dat het moeilijk wordt dit met wifi te halen maar als je al een 300 MBPS download haalt dan mag je zeker in je handen klappen. Wifi hangt van vele factoren af en om geheel storingsvrij te zijn en een perfect wifi signaal denk ik dat we nog lang mogen wachten. 

4.4K  messages

Het lukt niet bij Orange om een simpele boost te activeren. Gisteren werd mij gezegd dat het binnen paar uur in orde zou zijn. Vanmorgen stel ik vast dat het nog niet in orde is. Ik bel terug naar 5000, leg geduldig mijn vraag uit, na 6 minuten werd de verbinding verbroken. Na een half uur bel ik terug, verbinden ze mij door naar de juiste dienst. Na enkele minuten weer verbinding verbroken.  Voor mij hoeft het dus niet meer, heb geen tijd om Orange achterna te hollen om iets simpel te activeren. 

Grand Sage

• 

4.1K  messages

@Anonymous  schreef:

Het lukt niet bij Orange om een simpele boost te activeren. Gisteren werd mij gezegd dat het binnen paar uur in orde zou zijn. Vanmorgen stel ik vast dat het nog niet in orde is. Ik bel terug naar 5000, leg geduldig mijn vraag uit, na 6 minuten werd de verbinding verbroken. Na een half uur bel ik terug, verbinden ze mij door naar de juiste dienst. Na enkele minuten weer verbinding verbroken.  Voor mij hoeft het dus niet meer, heb geen tijd om Orange achterna te hollen om iets simpel te activeren. 

Ugh @Anonymous,

Het is inderdaad raar dat het nog niet in orde is. Neem zeker contact op met de webcare stamleden op sociale media. Ze hebben exclusieve contacten en kunnen de toestand voor jou controleren.

Totem's groetjes,

Totem

Super User

• 

11.1K  messages

Oei @Anonymous  dat klinkt niet best. Gisteren er achteraan gegaan en vandaag nog niks in orde dat is niet best. Stuur eens een berichtje via Messenger of Twitter misschien hebben die dat direct in orde. 

@Totem  sorry hoor , maar het zal echt wel tijd worden dat de klantendienst waarde begint te hechten aan zijn klanten. Vele hier hebben toch klagen over de klantendienst en dat is zeer pijnlijk hoor. Ik heb ook op de klantendienst gewerkt en veel gezien en gehoord maar hier inmiddels ook hoor. En wat ik zo lees hier kan echt niet meer. Denk dat het tijd wordt voor een beter aanpak op de klantendienst zodat een klant echt goed geholpen is. Maar ja dit is mijn mening en ik zal iedereen hier helpen tot zo ver het kan en dat ze ook een oplossing hebben. 

4.4K  messages

@patrick2 @Totem 

Via Messenger heb ik ondertussen de vraag gesteld ivm de boost. Ik zal nog even wachten. Het is gewoon spijtig dat ze gisteren via 5000 zeiden dat het in orde is,... en dat ik vaststel dat er niks in orde is.  Echt heel spijtig!! 

Super User

• 

11.1K  messages

@Anonymous  ik vind het ook zeer spijtig echt waar. Wat ik vooral spijtig vind is dat er iets beloofd is te doen maar dat de belofte niet waar gemaakt wordt. Er kan altijd iets verkeerd gaan dat ontken ik niet want het is en blijft techniek of het is en blijft een mens want wij maken ook fouten. Enkel waar ik mij in frustreer is de klantendienst. Ik en jij en iedereen leest hier alles en er komt vaak aan bod dat de klantendienst niks gedaan heeft of heeft kunnen doen. Maar moest ik daar zitten op die klantendienst dan ben ik zeker dat ik het wel doe. Maar ja is het ervaring , is het de wil , is het de juiste trainingen of aan aanpak , ik weet het niet. Mijn wil is er hier om iedereen te helpen en jammer dat ik geen Orange medewerker ben met toegang in de systemen anders waren er al veel geholpen op afstand misschien. Ik doe 'mijn job ' op de Tribe graag dat meen ik serieus en iedereen wordt ook graag geholpen met een oplossing. 

Grand Sage

• 

4.1K  messages

@patrick2  schreef:

@Anonymous  ik vind het ook zeer spijtig echt waar. Wat ik vooral spijtig vind is dat er iets beloofd is te doen maar dat de belofte niet waar gemaakt wordt. Er kan altijd iets verkeerd gaan dat ontken ik niet want het is en blijft techniek of het is en blijft een mens want wij maken ook fouten. Enkel waar ik mij in frustreer is de klantendienst. Ik en jij en iedereen leest hier alles en er komt vaak aan bod dat de klantendienst niks gedaan heeft of heeft kunnen doen. Maar moest ik daar zitten op die klantendienst dan ben ik zeker dat ik het wel doe. Maar ja is het ervaring , is het de wil , is het de juiste trainingen of aan aanpak , ik weet het niet. Mijn wil is er hier om iedereen te helpen en jammer dat ik geen Orange medewerker ben met toegang in de systemen anders waren er al veel geholpen op afstand misschien. Ik doe 'mijn job ' op de Tribe graag dat meen ik serieus en iedereen wordt ook graag geholpen met een oplossing. 

Ugh @patrick2 en @Anonymous,

Totem weet dat het moeilijke tijden is zowel voor de klantendienst als voor de Orange-klanten. Wees er zeker, dit wordt op hoger niveau besproken !

Totem's zonnegroeten,

Totem

Pisteur confirmé

• 

7  messages

Deze morgen zijn ze om 10u bij mij langsgeweest om een nieuwe modem te plaatsen hiervoor.

De modem raakte niet 'online' en dat zou in de loop van de dag in orde gebracht worden. Ondertussen is het na 19u en heb ik nog steeds geen internet, de hele dag niet kunnen werken en neemt ben ik het wachtmuziekje bij de helpdesk grondig beu want ik krijg bij niemand gehoor!

Zeer frustrerend en dat voor business klanten!

Pisteur confirmé

• 

4  messages

Zou het moeten zijn maar volgende maand gaat er dus 15 ipv 10e extra van mijn rekening. Alleen is mijn snelheid gedaald naar gemiddeld 130 ipv de verdubbeling van snelheid. Ik stel voor dat je prijs aanpast elke maand naar de effectieve snelheid dat je kunnen leveren hebt!!

Grand Sage

• 

4.1K  messages

@JelleNolan  schreef:

Zou het moeten zijn maar volgende maand gaat er dus 15 ipv 10e extra van mijn rekening. Alleen is mijn snelheid gedaald naar gemiddeld 130 ipv de verdubbeling van snelheid. Ik stel voor dat je prijs aanpast elke maand naar de effectieve snelheid dat je kunnen leveren hebt!!

Ugh @JelleNolan,

Als je de boost hebt geactiveerd zou je met de ethernetkabel de correcte snelheid (400/40) moeten hebben.

Kijk eerst dat je de correcte profiel hebt (400/40 ipv 200/20) in de admin van je modem. Lees ook zeker deze post, waar je tips&tricks vindt om je wifisignaal te optimiseren.

Als je na deze tests de correcte snelheid niet haalt, neem zeker contact op met de technische stamleden zodat ze je signaal kunnen controleren.

Totem's groetjes,

Totem

Pisteur expérimenté

• 

13  messages

Hej Patrick en Co,

ook maar even met Orange liggen messengeren en "Het is zogezegd in orde hier". Maar zoals bij velen: reboot modem, en deze zegt nog steeds 200/20 en kabel is 185/19 dus de 400 zit er nog niet in :).

Super User

• 

11.1K  messages

@jaip  Patrick en Co ???? Die opmerking kan ik niet plaatsen sorry.

Maar heb je gestuurd via Messenger of Twitter? Want daar sturen ze dat naar de juiste dienst en die gaan dat bekijken. Misschien een profielfout die achterliggend zichtbaar is.

Super User

• 

7.2K  messages

@jaip  schreef:

Hej Patrick en Co,

ook maar even met Orange liggen messengeren en "Het is zogezegd in orde hier". Maar zoals bij velen: reboot modem, en deze zegt nog steeds 200/20 en kabel is 185/19 dus de 400 zit er nog niet in :).

Melden aan de technische dienst, ze moeten dat in orde brengen. Doe dat met messenger, dan heb je steeds een spoor van uw bericht. Of beide, ook per telefoon, indien je sneller antwoord wil hebben.

Super User

• 

7.2K  messages

Hey @patrick2 

Met "Patrick en Co" bedoelde hij gewoon "jij en alle anderen hier die meehelpen". Zo interpreteer ik dat en hoogstwaarschijnlijk is dat ook zo bedoeld.

Daar hoeft ge niks achter te zoeken volgens mij.

Pisteur expérimenté

• 

26  messages

Ideaal om gamesessies te houden met vrienden. Kan met gemak 3 PS4 consoles aansluiten!

Pisteur expérimenté

• 

13  messages

op 1 juli bericht gekregen dat er een dossier is opgemaakt, indien ik binnen de 5 werkdagen niets had gehoord moest ik dit melden.

Woensdag dit gemeld, nog niets gehoord en nog steeds geen 400/40.
Ik zal maar eens bellen..

Pisteur expérimenté

• 

13  messages

Kan iemand me helpen.. Dit is ronduit schandalig!

Eerste doziernummer: 50049865. Via Messenger. 

8 telefoons later en 8 messenger contacten later, waar bij elke keer werd gezegd "dan is het in orde"... Allemaal dikke zever! 

Huidig dossiernummer is  50569423. Er werd gezegd tegen de 18de of 19de in orde... Dan werft er vorige week woensdag gezegd, 48 uur.. Vrijdag nog steeds niet in orde.. En kijk, vandaag ook nog altijd niet! 

Super User

• 

11.1K  messages

@jaip  hoe graag wij ook willen helpen wij hebben geen inzicht in dossiers. Je zal dit echt met Orange zelf moeten bespreken want bij zijn ook maar klant en er is geen medewerker van Orange die dit leest. Dit is ook geen klantendienst die het opneemt dus aub neem contact op met Orange zelf. 

Pisteur expérimenté

• 

13  messages

Patrick, waar kan ik een klacht indienen? Ik vind dit niet direct, misschien zoek ik verkeerd? 

Super User

• 

11.1K  messages

@jaip  nee je zoekt niet verkeerd maar een klachten dienst is er niet echt te vinden via de site. Als je een klacht wil indienen doe je het of via de klantendienst of Messenger of Twitter of je gaat naar Testaankoop. 

Pisteur confirmé

• 

3  messages

Ik ben nu ook al meer dan een week aan het wachten op de internet boost. Eerste x contact opgenomen via 5000 en het ging snel in orde zijn,, maar niets, dan maar via Facebook messenger, waar ik nog 2x de belofte kreeg dat het snel ging geactiveerd worden ,maar ik wacht nog steeds. Wij zijn over het algemeen zeer tevreden,maar dit soort praktijken vind ik toch niet kunnen, vind dit jammer.

Pisteur expérimenté

• 

13  messages

een week... ik heb 2,5 maand moeten wachten voor ik de nieuwe boost had (had de oude al).
Dan lijkt mij een weekje doenbaar 😛

En de support van hen trekt op niets. Dus geduld hebben en niet te veel hopen vrees ik!

Pisteur confirmé

• 

3  messages

Bedankt voor je antwoord, 2.5 maand zal het bij mij niet duren 😮 ,want dan ben ik weg. Heb veel geduld maar als ze met mijn voeten beginnen spelen en valse beloftes maken is het rap gedaan. Ik had gevraagd om het voetbal de Jupiler Pro League te verwijderen omdat ik nog amper tijd heb om te kijken en deze boost toe te voegen, het voetbal was meteen verwijderd, zelfs al voor de periode waar ik nog voor betaalde, maar die boost moet van China komen per boot denk ik..

Loading...