Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-06-20 15h16
Antwoorden: 191 antwoorden
Ugh iedereen!
Je hebt erom gevraagd, Orange heeft het gedaan! Vanaf 15/06 kunt u profiteren van de internetboost met een snelheid van 400 mbps in download en 40 mbps in upload!
Je profiteert dus van een hogere snelheid voor €15/maand.
Kleine herinnering: zelfstandigen die de boost nemen, zullen ook kunnen genieten van het multiproduct voordeel dat is gekoppeld aan onze nieuwe tariefplannen
Totem waakt over zijn stam!
Totem
Heb dan na ruim een halfuur wachtmuziekje om 19u30 iemand aan de lijn gekregen.
Die kon me vertellen dat de modem helemaal nog niet geactiveerd werd en er 2 openstaande tickets waren waar niets mee was gebeurd.
Die heeft dan een collega opgebeld en in het slechtse geval ( als het bij telenet lag ) ging het pas vrijdag in orde zijn.. en dat voor een internet boost die al ruim 2 weken aangevraagd werd.
Ik snap dat er af en toe technische problemen kunnen voorvallen maar dit was / is gewoon , je job niet doen. Vandaag nog steeds geen internet en ben genoodzaakt bij een kennis op kantoor te gaan werken.
Want let wel dit betreft een business - account... bij Telenet kreeg ik dan wel duidelijk een snellere service dan particulier. Dat merk ik hier niet.
@woony ik denk dat hier iets verkeerds gegaan is en dat ze niet begrepen hebben dat het om een business account betreft. Hier heb je drie nummers om ze contacteren en dat ze het in orde krijgen. Dit zijn de Business nummers.
In België
Met een Orange-gsm
5995Gratis nummer
In het buitenland
Voor alle toestellen
+32 2 745 95 00lokaal tarief
Mijn boost werkt nog steeds niet, Orange zegt dat het in orde moet zijn. Een reboot van mijn modem gedaan en het werkt nog niet.
Wat kan ik nog doen?
Dat is een goede vraag @Anonymous .
Dan zou ik vragen dat ze het toch willen uitzoeken waarom het niet werkt. Je betaald heen € 15 voor iets wat er niet door komt. Heb je met kabel een verbinding aan de modem of met wifi ?
Ik heb eigenlijk nog niet getest met kabel, enkel met wifi. Maar zou ik toch iets moeten merken? In de klantenzone is er eigenlijk ook niets te vinden dat ik die boost heb.