annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internet boost tot 400 mbps in download

Topic gestart op: 05-06-20 15h16

Antwoorden: 191 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Internet boost tot 400 mbps in download

Ugh iedereen!

Je hebt erom gevraagd, Orange heeft het gedaan! Vanaf 15/06 kunt u profiteren van de internetboost met een snelheid van 400 mbps in download en 40 mbps in upload!

Je profiteert dus van een hogere snelheid voor €15/maand.

Kleine herinnering: zelfstandigen die de boost nemen, zullen ook kunnen genieten van het multiproduct voordeel dat is gekoppeld aan onze nieuwe tariefplannen

Totem waakt over zijn stam!

Totem

Labels (1)
191 ANTWOORDEN 191
JelleNolan
Gewaardeerd verkenner

Zou het moeten zijn maar volgende maand gaat er dus 15 ipv 10e extra van mijn rekening. Alleen is mijn snelheid gedaald naar gemiddeld 130 ipv de verdubbeling van snelheid. Ik stel voor dat je prijs aanpast elke maand naar de effectieve snelheid dat je kunnen leveren hebt!!

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@JelleNolan  schreef:

Zou het moeten zijn maar volgende maand gaat er dus 15 ipv 10e extra van mijn rekening. Alleen is mijn snelheid gedaald naar gemiddeld 130 ipv de verdubbeling van snelheid. Ik stel voor dat je prijs aanpast elke maand naar de effectieve snelheid dat je kunnen leveren hebt!!


Ugh @JelleNolan,

Als je de boost hebt geactiveerd zou je met de ethernetkabel de correcte snelheid (400/40) moeten hebben.

Kijk eerst dat je de correcte profiel hebt (400/40 ipv 200/20) in de admin van je modem. Lees ook zeker deze post, waar je tips&tricks vindt om je wifisignaal te optimiseren.

Als je na deze tests de correcte snelheid niet haalt, neem zeker contact op met de technische stamleden zodat ze je signaal kunnen controleren.

Totem's groetjes,

Totem

0 pluimen
jaip
Ervaren verkenner

Hej Patrick en Co,

ook maar even met Orange liggen messengeren en "Het is zogezegd in orde hier". Maar zoals bij velen: reboot modem, en deze zegt nog steeds 200/20 en kabel is 185/19 dus de 400 zit er nog niet in :).

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@jaip  schreef:

Hej Patrick en Co,

ook maar even met Orange liggen messengeren en "Het is zogezegd in orde hier". Maar zoals bij velen: reboot modem, en deze zegt nog steeds 200/20 en kabel is 185/19 dus de 400 zit er nog niet in :).


Melden aan de technische dienst, ze moeten dat in orde brengen. Doe dat met messenger, dan heb je steeds een spoor van uw bericht. Of beide, ook per telefoon, indien je sneller antwoord wil hebben.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Hey @patrick2 

Met "Patrick en Co" bedoelde hij gewoon "jij en alle anderen hier die meehelpen". Zo interpreteer ik dat en hoogstwaarschijnlijk is dat ook zo bedoeld.

Daar hoeft ge niks achter te zoeken volgens mij.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen