annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internet boost tot 400 mbps in download

Topic gestart op: 05-06-20 15h16

Antwoorden: 191 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Internet boost tot 400 mbps in download

Ugh iedereen!

Je hebt erom gevraagd, Orange heeft het gedaan! Vanaf 15/06 kunt u profiteren van de internetboost met een snelheid van 400 mbps in download en 40 mbps in upload!

Je profiteert dus van een hogere snelheid voor €15/maand.

Kleine herinnering: zelfstandigen die de boost nemen, zullen ook kunnen genieten van het multiproduct voordeel dat is gekoppeld aan onze nieuwe tariefplannen

Totem waakt over zijn stam!

Totem

Labels (1)
191 ANTWOORDEN 191
woony
Gewaardeerd verkenner

Heb dan na ruim een halfuur wachtmuziekje om 19u30 iemand aan de lijn gekregen.

Die kon me vertellen dat de modem helemaal nog niet geactiveerd werd en er 2 openstaande tickets waren waar niets mee was gebeurd.

Die heeft dan een collega opgebeld en in het slechtse geval ( als het bij telenet lag ) ging het pas vrijdag in orde zijn.. en dat voor een internet boost die al ruim 2 weken aangevraagd werd. 

Ik snap dat er af en toe technische problemen kunnen voorvallen maar dit was / is gewoon , je job niet doen. Vandaag nog steeds geen internet en ben genoodzaakt bij een kennis op kantoor te gaan werken. 

Want let wel dit betreft een business - account... bij Telenet kreeg ik dan wel duidelijk een snellere service dan particulier. Dat merk ik hier niet.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@woony  ik denk dat hier iets verkeerds gegaan is en dat ze niet begrepen hebben dat het om een business account betreft. Hier heb je drie nummers om ze contacteren en dat ze het in orde krijgen. Dit zijn de Business nummers.

In België

Met een Orange-gsm

5995Gratis nummer

 

Met een ander toestel

0800 95 96 2lokaal tarief


In het buitenland

Voor alle toestellen

+32 2 745 95 00lokaal tarief

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Mijn boost werkt nog steeds niet, Orange zegt dat het in orde moet zijn. Een reboot van mijn modem gedaan en het werkt nog niet.

Wat kan ik nog doen?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Dat is een goede vraag @Anonymous . 

Dan zou ik vragen dat ze het toch willen uitzoeken waarom het niet werkt. Je betaald heen € 15 voor iets wat er niet door komt. Heb je met kabel een verbinding aan de modem of met wifi ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 

Ik heb eigenlijk nog niet getest met kabel, enkel met wifi. Maar zou ik toch iets moeten merken? In de klantenzone is er eigenlijk ook niets te vinden dat ik die boost heb.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen