Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-05-19 21h41
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Deze namiddag merkte ik dat ons interenet een maximum snelheid van 10 mbps haalt.
We zitten bijna een jaar bij orange en dit is de eerste keer dat we dit probleem hebben
Ook via de testen gaat hij hier niet boven.
Ik heb hem al eens opnieuw opgestart en ook via 192... volledig opnieuw opgestart zonder succes.
Al 2 uur aan het bellen naar de klantendienst maar die nemen niet op.
Ook al in wat topics hier gekeken maar zie niet meteen een oplossing.
Iemand die misschien iets weet wat ik kan doen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ondertussen dan toch de klantendienst kunnen bereiken.
Enkele testen moeten doen en ze gaan iemand moeten langsturen.
Zowel via kabel als WiFi is het allemaal max 10 mbps.
Je kan de klantendienst ook bereiken via facebook en twitter. Tot welk uur de dienst bemand is weet ik zo direkt niet van buiten ...
Ondertussen dan toch de klantendienst kunnen bereiken.
Enkele testen moeten doen en ze gaan iemand moeten langsturen.
Zowel via kabel als WiFi is het allemaal max 10 mbps.