Profil de Hmxm

Apprenti éclaireur

 • 

3  messages

Internet problemen

Heeft iemand hier ook last van? De laatste 2 weken verlies ik thuis mijn internet verbinding. Geen enkel apparaat dat nog geconnecteerd geraakt met het internet, meestal tussen 21u en 22:30u.

Apprenti pisteur

 • 

1  message(s)

Zelfde probleem hier, vandaag onze activatie kosten betaald en nu werkt internet niet meer 🙄 lijkt wel afgesloten ineens 

Pisteur confirmé

 • 

4  messages

Hier exact hetzelfde fenomeen. Op het interne netwerk alles nog bereikbaar, extern niet meer.

Ping of traceroute vanop de router naar bv google DNS geeft ook een time-out.

 

Apprenti éclaireur

 • 

2  messages

Word zot hier thuis van dat internet is al 2 weken dat ik thuis kom v1n mijn werk en dat er niets werkt ze gaan er iets aan mogen doen mol merksem herentals en turnhout vosselaar hebben er last van nu

Morgen eens bellen je kunt ze zelf niet na 22 uur contacteren wat is dit .....

Apprenti éclaireur

 • 

3  messages

Echt frustrerend is het.

Er lijken inderdaad veel mensen last van te hebben.

https://allestoringen.be/storing/orange/

Al 2600 meldingen daar

Apprenti éclaireur

 • 

2  messages

Ja en je kunt ze niet berijken had gisteren een ping van over de 900

Echt leuk

Super User

 • 

7.2K  messages


@Hmxm  schreef:

Echt frustrerend is het.

Er lijken inderdaad veel mensen last van te hebben.

https://allestoringen.be/storing/orange/

Al 2600 meldingen daar


Als ik die link volg krijg ik onder andere dit hier te lezen:

Orange (vroeger: Mobistar) biedt diensten voor zowel mobiele als vaste communicatie. Orange levert mobiele telefonie, mobiel internet, sms en voicemail via het mobiele netwerk. Op het vaste net biedt Mobistar internet, telefoon en televise via ADSL

Die website is blijkbaar niet echt mee met zijn tijd .... đꤔ

Apprenti pisteur

 • 

2  messages

Idd hier net hetzelfde probleem sinds 2 weken. Eerst konden we het probleem oplossen door reset modem en na 10min werkte alles terug maar vandaag werkt niks meer vanaf 22u10. Hopelijk lossen ze dit snel op, zodat hun orangklanten tevreden blijven!

Super User

 • 

7.2K  messages

Er zal dus wel ergens een panne of een storing zijn op de kabel ...Een aannemer die de kabel geraakt heeft? Of een defect aan de servers van Orange?

Het kan allemaal ...

Apprenti éclaireur

 • 

3  messages

Gebeurt veel te frequent rond het zelfde tijdstip om nog af te wimpellen aan dit soort dingen vind ik.

Ik zou hier ook niet posten moest het de eerste keer in een lange tijd zijn.

Willen ze 2020 beginnen met klanten te verliezen uit onvrede voor de service die ze bieden?

Apprenti pisteur

 • 

2  messages

  • Idd hier net hetzelfde probleem sinds 2 weken. Eerst konden we het probleem oplossen door reset modem en na 10min werkte alles terug maar vandaag werkt niks meer vanaf 22u10. Hopelijk lossen ze dit snel op, zodat hun orangklanten tevreden blijven!

Apprenti pisteur

 • 

1  message(s)

Ja juist het zelfde bij mij, ben met een maat aan het sturen en hij heeft dezelfde probleem bij Orange. Dit is serieus belachelijk aan het worden!

Apprenti pisteur

 • 

1  message(s)

Hier juist hetzelfde, meestal tussen 21u en 22u een korte onderbreking, maar vandaag blijft het duren.

Pisteur confirmé

 • 

4  messages

Hier is het momenteel weer opgelost.

Super User

 • 

7.2K  messages


@dbs  schreef:

Hier is het momenteel weer opgelost.


Welke streek is "hier"?

Pisteur confirmé

 • 

4  messages

Wuustwezel, Noorderkempen.

Wanneer het probleem zich voordeed was er geen trafiek na de tweede hop 212.65.36.194

lan -> 94.110.96.2 -> 212.65.36.194 -> time-out

 

Super User

 • 

7.2K  messages

@dbs 

OK, thx, altijd nuttige info.

Apprenti pisteur

 • 

1  message(s)

De laatste twee weken heb ik ook dat probleem. Het begint rond 22 u - gewoonlijk kortstondig.

Vandaag 2 volle uren zonder internet en de 4G op de smartphone werkte ook niet. 

Apprenti éclaireur

 • 

1  message(s)

Hier in 2100 Deurne - Antwerpen al 3 x in een rij geen verbinding met de buitenwereld…
Kan gebeuren in deze digitale wereld... maar wat ik zeer vervelend vind is dat je nergens op de hoogte wordt gehouden van een defect of mankement.
Een compensatie voor het ongemak zou ik zeer appreciĂ«ren!
 

Pisteur confirmé

 • 

3  messages

Hetzelfde probleem is ook bij mij aanwezig.  Voor mij start het na 22h.
Ik denk dat de impact hiervan onderschat wordt en Orange moet sneller ingrijpen! 

Apprenti pisteur

 • 

2  messages

Mechelen, net hetzelfde probleem. Telenet zit (uiteraard vermits zelfde infrastructuur) ook met dit probleem.

Inderdaad, echt vervelend.

Pisteur confirmé

 • 

6  messages

Boortmeerbeek, sinds gisterenavond ook problemen met de draadloze verbinding. Gezellig Netflix kijken en opeens niets meer... geen verbinding meer met tv, thermostaat, buitencamera, huisalarm, smartfoon enz... Deze morgen had ik een internet vermogen van +- 6mbit/sec?!? De helpdesk van Orange leverde ook niets op! Dit mag echt niet blijven duren hoor!!

Pisteur confirmé

 • 

6  messages

Ook in Mechelen reeds enkele weken problemen rond dezelfde tijd. Doet zich volgens mij ook over heel Vlaanderen voor. Vriendin met Orange in Affligem heeft hetzelfde probleem op hetzelfde moment. 

Teveel mensen tegelijk netflixend?

Pisteur expérimenté

 • 

23  messages

Vanavond zou er nog een update gepland staan, dus zal wel terug uitvallen rond 22u.

Op Twitter werd dit toch gezegd, maar Orange mag zo dingen wel per mail aankondigen dat er hinder ondervonden kan worden door updates. 

 

 

 

 

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

Heeft iemand hier ook last van? De laatste 2 weken verlies ik thuis mijn internet verbinding. Geen enkel apparaat dat nog geconnecteerd geraakt met het internet, meestal tussen 21u en 22:30u.

Ugh @Hmxm,

Het LOVE-team volgt inderdaad deze incidenten via alle contact kanalen en werkt constant op verbeteringen op het kabelnetwerk.

Tijdelijke incidenten kunnen inderdaad gebeuren, onze teams doen altijd hun best om deze zo rap mogelijk in orde te brengen. 

Totem's zonnegroeten,

Totem

Pisteur expérimenté

 • 

15  messages

Hallo iedereen ik heb ook dat probleem en in de slaapkamer kamer een tv met internet maar doe valt regelmatig weg.

Wat kan ik daar aan doen? 

 

Groetjes

Luc vonck 

Chef guérisseur

 • 

210  messages

Hallo @Lucomer ,

Hiervoor neem je best eens contact op met de klantendienst: 

-Per telefoon op het 5000-nummer;

-Via social media kanalen: Facebook of Twitter

Groetjes,
Mustafa

Loading...