Apprenti éclaireur
 •Â
3 Â messages
Internet problemen
Heeft iemand hier ook last van? De laatste 2 weken verlies ik thuis mijn internet verbinding. Geen enkel apparaat dat nog geconnecteerd geraakt met het internet, meestal tussen 21u en 22:30u.

charlo
Apprenti pisteur
 •Â
1 Â message(s)
Zelfde probleem hier, vandaag onze activatie kosten betaald en nu werkt internet niet meer 🙄 lijkt wel afgesloten ineens
0
0
dbs
Pisteur confirmé
 •Â
4 Â messages
Hier exact hetzelfde fenomeen. Op het interne netwerk alles nog bereikbaar, extern niet meer.
Ping of traceroute vanop de router naar bv google DNS geeft ook een time-out.
0
0
Lisesnellings
Apprenti éclaireur
 •Â
2 Â messages
Word zot hier thuis van dat internet is al 2 weken dat ik thuis kom v1n mijn werk en dat er niets werkt ze gaan er iets aan mogen doen mol merksem herentals en turnhout vosselaar hebben er last van nu
Morgen eens bellen je kunt ze zelf niet na 22 uur contacteren wat is dit .....
0
Hmxm
Apprenti éclaireur
 •Â
3 Â messages
Echt frustrerend is het.
Er lijken inderdaad veel mensen last van te hebben.
https://allestoringen.be/storing/orange/
Al 2600 meldingen daar
2
0
Mille
Apprenti pisteur
 •Â
2 Â messages
Idd hier net hetzelfde probleem sinds 2 weken. Eerst konden we het probleem oplossen door reset modem en na 10min werkte alles terug maar vandaag werkt niks meer vanaf 22u10. Hopelijk lossen ze dit snel op, zodat hun orangklanten tevreden blijven!
2
Mille
Apprenti pisteur
 •Â
2 Â messages
0
0
Izzy91
Apprenti pisteur
 •Â
1 Â message(s)
Ja juist het zelfde bij mij, ben met een maat aan het sturen en hij heeft dezelfde probleem bij Orange. Dit is serieus belachelijk aan het worden!
0
0
spuwy
Apprenti pisteur
 •Â
1 Â message(s)
Hier juist hetzelfde, meestal tussen 21u en 22u een korte onderbreking, maar vandaag blijft het duren.
4
0
Myriam01
Apprenti pisteur
 •Â
1 Â message(s)
De laatste twee weken heb ik ook dat probleem. Het begint rond 22 u - gewoonlijk kortstondig.
Vandaag 2 volle uren zonder internet en de 4G op de smartphone werkte ook niet.
0
0
Chris123
Apprenti éclaireur
 •Â
1 Â message(s)
Hier in 2100 Deurne - Antwerpen al 3 x in een rij geen verbinding met de buitenwereld…
Kan gebeuren in deze digitale wereld... maar wat ik zeer vervelend vind is dat je nergens op de hoogte wordt gehouden van een defect of mankement.
Een compensatie voor het ongemak zou ik zeer appreciëren!
0
0
tys
Pisteur confirmé
 •Â
3 Â messages
Hetzelfde probleem is ook bij mij aanwezig. Voor mij start het na 22h.
Ik denk dat de impact hiervan onderschat wordt en Orange moet sneller ingrijpen!
2
Haaid
Pisteur confirmé
 •Â
6 Â messages
Ook in Mechelen reeds enkele weken problemen rond dezelfde tijd. Doet zich volgens mij ook over heel Vlaanderen voor. Vriendin met Orange in Affligem heeft hetzelfde probleem op hetzelfde moment.
Teveel mensen tegelijk netflixend?
0
0
KBE
Pisteur expérimenté
 •Â
23 Â messages
Vanavond zou er nog een update gepland staan, dus zal wel terug uitvallen rond 22u.
Op Twitter werd dit toch gezegd, maar Orange mag zo dingen wel per mail aankondigen dat er hinder ondervonden kan worden door updates.
8
0
Totem
Grand Sage
 •Â
4.1K Â messages
Ugh @Hmxm,
Het LOVE-team volgt inderdaad deze incidenten via alle contact kanalen en werkt constant op verbeteringen op het kabelnetwerk.
Tijdelijke incidenten kunnen inderdaad gebeuren, onze teams doen altijd hun best om deze zo rap mogelijk in orde te brengen.
Totem's zonnegroeten,
Totem
0
0
Lucomer
Pisteur expérimenté
 •Â
15 Â messages
Hallo iedereen ik heb ook dat probleem en in de slaapkamer kamer een tv met internet maar doe valt regelmatig weg.
Wat kan ik daar aan doen?
Groetjes
Luc vonck
1
0