- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Internet problemen
Heeft iemand hier ook last van? De laatste 2 weken verlies ik thuis mijn internet verbinding. Geen enkel apparaat dat nog geconnecteerd geraakt met het internet, meestal tussen 21u en 22:30u.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Geen idee of Belnet iets te maken heeft met het Orange / Telenet netwerk. Artikel gaat over netwerken voor overheden die voorzien wordt door Belnet.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@dbs schreef:
Geen idee of Belnet iets te maken heeft met het Orange / Telenet netwerk. Artikel gaat over netwerken voor overheden die voorzien wordt door Belnet.
Nee, heeft er niks mee te maken. Ik wilde enkel maar aanstippen dat niet alleen Orange soms eens in de s**it zit met zijn netwerk. Het kan iedereen overkomen.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hetgeen hier lijkt aangekaart te worden is niet enkel "het netwerk ligt nu even plat" maar wel "het netwerk lijkt down te gaan voor veel mensen rond 22 uur en dat zowat elke dag. Dat lijkt me een structureel probleem aangezien het recurring is zowel in Vlaanderen als in Wallonië (er is eveneens een melding op de franstalige community).
Het is me niet duidelijk of Orange zelf deze community opvolgt en dus nota neemt van deze problemen. Zijn er officiële orange accounts die hier reageren of dit doorspelen of is dit een "windowdressing" groep?
---
Belnet is voor overheden en academische instellingen normaliter en houdt zich niet bezig met B2B of B2C. Dat zij een probleem hebben is niet echt gerelateerd aan de Orange omgeving.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
De CM en de moderatoren zijn Orange personeel en zij lezen mee. Maar wel hoofdzakelijk om alles in goede banen te leiden wat betreft het forum, zij vervangen geenszins de klantendienst.
Je kan wel hun aandacht trekken door hen te mentionen en in sommige gevallen zullen zij wel informatie naar boven kunnen doorspelen.
Je kan het steeds proberen, dat is niet verboden.
Wie kan je mentionen?: @Totem , @NelsonM en @AlexandraW
