Is bij mij al een hele tijd instabiel, al weken. Ik heb al verschillende keren gebeld, maar wordt steeds met ee of andere smoes afgescheept. Ik ben het nu ook spuugzat. Heb om 18u een online examen, gaat dus niet lukken.
Annebel, dat vind ik echt erg voor u. Is er iemand in de buurt die een non-orange gsm heeft, en dan kun je via diens gsm connectie maken op je pc/laptop.
En ik ben het ook spuugzat. Ik was heel blij met mijn flybox, goede combo van portability & toch deftige limiet, maar eenmaal mijn contract erop zit is het gedaan.
Gabriewo
Apprenti pisteur
•
2 messages
In Bree ook zo. Helpdesknr is niet bereikbaar
0
0
robbiedog
Pisteur confirmé
•
4 messages
West-Vlaanderen ook. Lijkt een algemeen DNS probleem.
0
0
FienB
Pisteur expérimenté
•
12 messages
In Aalst ook een probleem.
Zowel vast internet als mobiel.
Net 30 minuten aan de lijn gehangen. 1 medewerker schakelde me door met een tweede, de tweede met een derde, maar die heeft ingehaakt op minuut 31.
Ik ben sinds januari klant en niet zo blij met orange eigenlijk.
0
0
thubtumbing
Apprenti pisteur
•
3 messages
regio Mechelen, geen internet op simkaart gsm noch flybox. En dat is al een tijd dat het instabiel is, ben het vrij beu.
0
0
Atina
Apprenti pisteur
•
1 message(s)
In Duffel (Antwerpen) ook
0
0
robbiedog
Pisteur confirmé
•
4 messages
Is echt algemeen.
0
0
thubtumbing
Apprenti pisteur
•
3 messages
errrr, ik probeerde gratis hulp-nummer 5000 te bellen, maar dat wordt automatisch afgelegd? Heeft iemand anders dat ook of ligt dat aan mij?
11
0
bitsandbytes
Pisteur confirmé
•
4 messages
Idem in Ekeren (Antwerpen), geen internet meer.
0
0
Annebel
Apprenti éclaireur
•
1 message(s)
Is bij mij al een hele tijd instabiel, al weken. Ik heb al verschillende keren gebeld, maar wordt steeds met ee of andere smoes afgescheept. Ik ben het nu ook spuugzat. Heb om 18u een online examen, gaat dus niet lukken.
5
fundum
Pisteur confirmé
•
3 messages
Update: Wie problemen heeft met vast internet, kan opnieuw toegang krijgen tot het netwerk door de modem te resetten.
Momenteel zijn er enkele internetstoringen. Onze teams zijn hard aan het werk om de situatie zo snel mogelijk te herstellen.
0
0
patrick2
Super User
•
11.1K messages
@ iedereen:
Herstart jullie modem en het zou opgelost zijn. Dat is de Update die ik heb gezien.
0
0
chrisdalleine
Apprenti pisteur
•
2 messages
Blijkbaar was het over heel Vlaanderen. Enkel jammer dat Orange ons niet verwittigen.
3
0