annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internet verbinding hapert bij uploaden

Topic gestart op: 27-10-19 21h24

Antwoorden: 2 antwoorden

Speedybritt
Gewaardeerd verkenner

Internet verbinding hapert bij uploaden

Ik ben onlangs overgestapt van Telenet naar Orange. Alles werkt prima, echter ik merk een euvel dat nogal vervelend is.

Ik luister meestal online radio via het internet met geconnecteerde Bose Soundlink Color II speakers. Als ik dan begin up te loaden, documenten en of een speedtest dan hapert de verbinding. De hoofdcomputer is verbonden via een ethernet connectie in de muur. Speedtest haalt nagenoeg het maximum.

Heeft iemand daar evaring mee?

Labels (1)
2 ANTWOORDEN 2
NelsonM
Orange-werknemer

Ik ben onlangs overgestapt van Telenet naar Orange. Alles werkt prima, echter ik merk een euvel dat nogal vervelend is.

Ik luister meestal online radio via het internet met geconnecteerde Bose Soundlink Color II speakers. Als ik dan begin up te loaden, documenten en of een speedtest dan hapert de verbinding. De hoofdcomputer is verbonden via een ethernet connectie in de muur. Speedtest haalt nagenoeg het maximum.

Heeft iemand daar evaring mee?

Hallo @Speedybritt,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @Cdt24801 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen !
Wat hij zegt is correct:)
Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Speedybritt 

Helaas kan ik dat niet zelf reproduceren. Maar wat je kan doen is een app installeren op uw PC waarmee je uw inkomende en uitgaande trafiek kan monitoren. Wanneer je dan eerst uw radio beluistert zou je een bijna constante downstream moeten waarnemen. En dan is het zaak om die downstream te bekijken wat ermee gebeurt als je begint up te loaden.

Met die resultaten zou je dan de technische dienst kunnen lastigvallen ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen