annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kinderslot op internet

Topic gestart op: 01-11-20 14h47

Antwoorden: 4 antwoorden

beer
Aspirant verkenner

Kinderslot op internet

Ik zou mijn wiffi op bepaalde tijdstippen willen programmeren om de nachtrust van de kids beter te kunnen garanderen , zoiets als een avondklok instellen maar hoe doe je dat ?

Labels (2)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Gregory
Wijze
Wijze

@beer  je kunt

(1) Uren aangeven wanneer de wifi moet uitgeschakeld zijn is, per weekdag en uren ( geldt alleen voor de wifi, bekabeld kan)

Onder Wifi configuren, Tijdsvensters : https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/love-internet-home-internet/hoe-internetprobl...

 

 

(2) Ook kun je toegang van  bepaalde apparaten controleren (Wifi en kabel)

Onder Ouderijk toezicht https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/love-internet-home-internet/hoe-internetprobl...

 

patrick2
Wijze
Wijze

@beer  en hoe wil je dat dan doen met een eigen router ? Of via de modem van Orange ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
beer
Aspirant verkenner

Ik ken daar niet zoveel van , best op de modem van Orange zeker maar alleen internet zou moeten afliggen niet de digibox 

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@beer  tot zo ver mijn technische kennis gaat in de modem van Orange is dit niet mogelijk. Dan ga je echt moten beginnen werken met een eigen router waar je dit soort dingen kan instellen. Dan kan je perfect regelen welke apparaten er online komen en op welke uren ze online mogen komen. Zelf heb ik een eigen Mesch wifi systeem en daarin kan ik perfect regelen welke toestel er wel en niet online mogen ook kan ik zelfs regelen welke websites ze mogen bezoeken of die ik geblokkeerd zou laten. Dat is het voordeel van een router maar in een modem van Orange of eender welke provider gaat dit niet geregeld kunnen worden.

Dan zou je al het wachtwoord moeten gaan aanpassen en zullen je kinderen elke keer het paswoord moeten vragen. Maar ja de jeugd is vindingrijk tegenwoordig dus die stap doe je dan 1 keer dan is dat ook om zeep want die weten wel hoe ze het aan de gang krijgen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen