Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-12-22 12h28
Antwoorden: 1 antwoord
Ik ben verhuisd en de technieker is langs geweest om mijn internet te installeren op mijn nieuwe adres. Hij heeft het zelfde modem gebruikt als van me vorige adres. Alles was geïntstaleerd maar ik had geen internet verbinding, blijkbaar moest dit nog geactiveerd worden door Orange.
ik moest 2a3 wachten dan ging normaal gezien in orde zijn maar niets was in orde. Ik heb dan klantendienst gecontacteerd (2 uur aan de lijn gewachten ) en ze zeiden tegen me dat ik 24u moest wachten.
na 24u was me internet nog steeds niet in orde, ik belde nog eens naar klantendienst ze schakelen me iedere keer door met de andere diensten.
Ik was letterlijk 1u20 aan de lijn aan het wachten en dan hebben ze het telefoon neergelegd.
ik was gewoon aan het huilen !!! Echt waar gewoon aan het huilen.
ik belde nog eens een mevrouw zei tegen me “ ja maar u hoeft niet te wenen dien maar klacht in” wat voor personeel is dit ?
ik betaal maandelijks naar Orange ??????? En niemand die mij kan helpen
@Cerencan goedemiddag,
wij kunnen je daar niet mee helpen, maar wel verwijzen naar
https://www.orange.be/nl/contact
Succes.