Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-03-19 22h42
Antwoorden: 5 antwoorden
na 100tal (letterlijk) telefoontjes en enige mails aan orange NOG STEEDS GEEN aansluiting. en dit is al in aanvraag van december, het is nu maart. er moet alleen nog de dropkabel aangesloten worden in het kastje van internet
telkens weer andere en zovele loze en valse beloftes, van het kastje naar de muur gestuurd worden en aan het lijntje gehouden worden
ondertussen zijn er zelfs telefonisten die ons gewoon wegdrukken en neerleggen of heel onbeschoft zijn aan de lijn.
is dit KLANTGERICHTHEID??!!
blijkbaar is het een gekend probleem, zeg de klant gewoon eerlijk waar het op staat ipv steeds weer met nieuwe zever te komen.
wij houden vol om te zien WANNEER we uiteindelijk aansluiting hebben, maar hier zal toch een serieuze compensatie moeten tegenover staan.
reclame is dit alleszins maar of dit ten goede is, weten jullie allemaal wel denk ik.
dus nu ook via deze weg de vraag,: HOELANG EN OF GAAT DIT NOG DUREN???
patrick, dat weet ik, ik heb telenet al gecontacteerd en we kunnen idd op 2 dagen, zelfs 1 dag als het begin van de week aangevraagd word, aangesloten zijn. maar zoals mijn naam hier het zegt, wil ik volharden en zien wanneer we eindelijk aangesloten worden. bij ons is het bij een 2de verblijf, dus niet hoogdringend. ik heb ook gezegd tegen telenet dat dit in mijn ogen ook geen klantgerichtheid is als ze zo aan klanten moeten komen, dus dat werkt bij mij volledig tegenovergestelde.
het is frustrerend, maar beide providers verdienen bij mij geen goede reclame.
jammer dat het zo moet zijn, en ik wacht nog even af, en dan schakel ik andere diensten in. toch bedankt voor de tip.