annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Lang wachten op coaxaansluiting

Topic gestart op: 08-04-19 12h46

Antwoorden: 8 antwoorden

KristofBr
Aspirant verkenner

Lang wachten op coaxaansluiting

Beste,

Ik wacht al sinds 13/02/2019 op een volledige installatie van Orange.

Momenteel is enkel mijn installatie in orde maar moet Telenet, waar ik al 3 weken op wacht, nog de coax kabel aansluiten van buitenaf. 

Ik ben de duurtijd echt heel erg beu. Ik leef terug in de middeleeuwen anno 2019.

Mijn mobiel internet wordt dan ook echt opgeslorpt.

Ik werk van thuis uit, kan geen tv kijken, kan enkel deftige (tegen lage snelheid) internetbezoekjes brengen, ... .

Graag zo snel mogelijk een oplossing. Flybox? ... ?

Groeten,

Kristof

 

Labels (2)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Herihor 

Dat is dan goed nieuws !! uiteindelijk !!

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Herihor
Leidende verkenner

Ook bij mij heeft het een tijdje geduurd voor de aansluiting gebeurde, maar ze is er dan toch gekomen! Ik heb veel moeten over en weer telefoneren, maar dit was gelukkig in afwachting van in ons nieuwe huis in te trekken, ik ben dus niet zonder tv of internet geweest. Veel geluk ermee en denk eraan, geduld is een deugd!

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Ik zou zeggen nog even geduld. Ons heeft Telenet ook zo beziggehouden, 

ze verliezen veel klanten en omdat Orange dezelfde glasvezel gebruikt kunnen hun dat tegenhouden, wat

met de telefoon niet ken gelukkig. Wij zijn blij gewacht te hebben en zjn overgegaan naar Orange.

Succes en eventjes geduld.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@KristofBr  het is een heel vervelende en lange weg blijkbaar voordat Telenet komt aansluiten. Zie regelmatig deze ' klacht ' / 'probleem' voorbij komen. Het nadeel is dat Orange hier weinig van in handen heeft , bij aanvraag voor aansluiting is Orange diegene die een dossier maakt met een aanvraag bij Telenet voor een aansluiting te komen doen. Soms kan het snel gaan maar meestal is dit niet het geval. Telenet geeft de eigen klant voorrang dus die zijn binnen de kortste tijd aangesloten. Het heeft ook weinig zin om elke dag te bellen met Orange of Telenet want de aanvraag is lopende en u zal geduld moeten hebben , gaat het antwoord zijn. Wat ik u kan aanraden is inderdaad de flybox maar deze is betalend tenzij er een bepaalde compensatie op gegeven wordt maar daar kan ik niks van zeggen. Zoals elk motto geduld hebben voor Telenet komt aansluiten. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen