annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Lang wachten op coaxaansluiting

Topic gestart op: 08-04-19 12h46

Antwoorden: 8 antwoorden

KristofBr
Aspirant verkenner

Lang wachten op coaxaansluiting

Beste,

Ik wacht al sinds 13/02/2019 op een volledige installatie van Orange.

Momenteel is enkel mijn installatie in orde maar moet Telenet, waar ik al 3 weken op wacht, nog de coax kabel aansluiten van buitenaf. 

Ik ben de duurtijd echt heel erg beu. Ik leef terug in de middeleeuwen anno 2019.

Mijn mobiel internet wordt dan ook echt opgeslorpt.

Ik werk van thuis uit, kan geen tv kijken, kan enkel deftige (tegen lage snelheid) internetbezoekjes brengen, ... .

Graag zo snel mogelijk een oplossing. Flybox? ... ?

Groeten,

Kristof

 

Labels (2)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Beste,

Ik wacht al sinds 13/02/2019 op een volledige installatie van Orange.

Momenteel is enkel mijn installatie in orde maar moet Telenet, waar ik al 3 weken op wacht, nog de coax kabel aansluiten van buitenaf. 

Ik ben de duurtijd echt heel erg beu. Ik leef terug in de middeleeuwen anno 2019.

Mijn mobiel internet wordt dan ook echt opgeslorpt.

Ik werk van thuis uit, kan geen tv kijken, kan enkel deftige (tegen lage snelheid) internetbezoekjes brengen, ... .

Graag zo snel mogelijk een oplossing. Flybox? ... ?

Groeten,

Kristof

Ugh @KristofBr,

 

Heb je reeds contact opgenomen met onze Orange-stamleden van de klantendienst?

 

Zij kunnen je situatie in detail bekijken en ook een oplossing geven in afwachting van je installatie.

 

Ik hoop alvast dat je niet al te lang moeten wachten op je Love-aansluiting. 🤞🤞🤞

 

Laat de magische trommel eeuwig klinken

🌟 Totems Saluut 🌟

0 pluimen
KristofBr
Aspirant verkenner

@Totem Alles al geprobeert, steeds hetzelfde zagende verhaal. Net zoals uw bericht.

Hier kom ik nergens mee.

Ik wil van Orange een oplossing zien. Niet steeds hetzelfde aan te horen.

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

@Totem Alles al geprobeert, steeds hetzelfde zagende verhaal. Net zoals uw bericht.

Hier kom ik nergens mee.

Ik wil van Orange een oplossing zien. Niet steeds hetzelfde aan te horen.

Ugh @KristofBr,

 

Ik snap dat dit voor veel frustraties kan zorgen.

 

Je zal dit vaak gehoord hebben. Maar mag ik je toch vragen om contact op te nemen met de Orange-stamleden via messenger (Facebook) of Twitter.

 

Zij verwachten je rooksein.

 

Dans de overwinning tot in de nacht

🏹 Totems Saluut 🏹

0 pluimen
Herihor
Leidende verkenner

Heden ten dage, 9 april 2019, zouden deze problemen moeten opgelost zijn! Dus: niet meer zeuren, de tv heeft een schitterend beeld!

Leden met de meeste pluimen