annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Livebox Cable - Bridge modus verdwijnt na stroomonderbreking

Topic gestart op: 13-05-24 13h36

Antwoorden: 9 antwoorden

stijnvw
Gewaardeerd verkenner

Livebox Cable - Bridge modus verdwijnt na stroomonderbreking

OPGELOST

Dag Iedereen,

 

Ik ben sinds een paar weken klant bij Orange en ze hebben een livebox cable modem geplaats. Deze heb ik in Bridge modus staan aangezien ik zelf een netwerk heb. Nu moest ik vorige week voor werken de stroom uitschakelen. Ik heb de modem uitgeschakeld alvorens de stroom onderbroken werd. Na een kwartier zet ik de modem terug aan en is mijn bridge modus verdwenen. Is dit een normaal gedrag van de modem?

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Pletse
Gewaardeerde genezer

Dag @stijnvw ,

Yes dat is normaal gedrag.
De modem heropstarten of een reset is namelijk ook de enigste manier om de modem terug uit bridgemodus te krijgen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
stijnvw
Gewaardeerd verkenner

Net een telefoontje gekregen van de technische dienst: dit is een bekende bug en zal verholpen worden met een firmware. Deze zal vermoedelijk eind augustus gelanceerd worden.

stijnvw
Gewaardeerd verkenner

Ik moest daarnet nog eens de stroom onderbreken, deze keer heb het aan/uit knopje van de modem zo gelaten en nu is de bridge modus wel blijven staan. Het lijkt er dus op als je de modem met het knopje uitzet dat de bridge modus verdwijnt.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@stijnvw Zie niet in wat het verschil is.  In beide gevallen wordt de stroom afgesneden

Zou eens testen met de stekker er uit te trekken.  Moet zelfde resultaat geven

 

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Dag @stijnvw ,

Yes dat is normaal gedrag.
De modem heropstarten of een reset is namelijk ook de enigste manier om de modem terug uit bridgemodus te krijgen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen