annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mesch wifi bij Orange

Topic gestart op: 11-02-20 13h45

Antwoorden: 2 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Mesch wifi bij Orange

Regelmatig zijn er topics over het feit dat er slecht wifi bereik in huis is. Maar blijkbaar heeft Orange daar de oplossing voor gevonden : Mesch Wifi !

Dus in je hele huis bereik van je wifi signaal zonder haperingen en een goede dekking. Ook voor bellen via Wifi , VoWifi , is dit de ideale oplossing. Persoonlijk heb ik ook een mesch systeem in huis ( wel van een ander merk en type ) en dat werkt perfect. Installatie is heel simpel en je kan gaan en staan waar je wil zonder dat je wifi verbinding weg valt.

Dus denk dat het voor vele de perfecte oplossing voor een goed ontvangst te hebben en te krijgen van de wifi. 

Hierbij de link  over de exacte kosten ervan en hoeveel zenders je nodig hebt om deze te installeren.

Hopelijk hebben jullie iets aan deze informatie. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
2 ANTWOORDEN 2
Chiquita
Aspirant genezer

Ben al lang op zoek naar een goed Mesh wifi systeem...
voor mij er maar 1 voorwaarde: de WIFI heel makkelijk (met een knop bijvoorbeeld) aan/uit schakelen.

'S nachts voor het slapen gaan, wifi uit, bij thuiskomst van het werk mag die terug aan...

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Chiquita  schreef:

Ben al lang op zoek naar een goed Mesh wifi systeem...
voor mij er maar 1 voorwaarde: de WIFI heel makkelijk (met een knop bijvoorbeeld) aan/uit schakelen.

'S nachts voor het slapen gaan, wifi uit, bij thuiskomst van het werk mag die terug aan...


Het gemakkelijkste, en een methode die op alle systemen werkt, is een schakelbare tijdsklok gebruiken aan het stopcontact alwaar de hoofdbron (meestal de router) ingeplugd is. Daarmee zal er geen bruikbaar WiFi signaal meer zijn.

Wanneer het echter de bedoeling is dat er geen WiFi straling is 's nachts, dan ga je iedere keer alle tussenstations ook moeten aan- en uitzetten. Met of zonder automatische schakelklokken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen