annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Modem en decoder niet actief?

Topic gestart op: 09-12-18 10h37

Antwoorden: 3 antwoorden

Dyck_bjorn
Gewaardeerd verkenner

Modem en decoder niet actief?

OPGELOST

Beste,

Vrijdag 16/11 zijn ze bij mijn thuis internet en tv komen installeren maar tot op heden is mijn Love pakket nog niet actief.

Eerst kreen ik een sms met de tekst "orange-info: Bedankt voor je geduld. Je ontvangt een mail zodra je modem en decoder geactiveerd zijn. Dit duurt max. 5 dagen." dan kreeg ik een week later volgende sms "orange-info: je aanvraag ivm je internet en tv-diensten wordt verwerkt. wij contacteren je zodra het probleem is opgelost." daarna kreeg ik deze sms terug "orange-info: Bedankt voor je geduld. Je ontvangt een mail zodra je modem en decoder geactiveerd zijn. Dit duurt max. 5 dagen." en daarna heb ik deze sms terug gehad "orange-info: je aanvraag ivm je internet en tv-diensten wordt verwerkt. wij contacteren je zodra het probleem is opgelost.".

Maar mijn modem en tv zijn actief want kan op internet en kan ook tv kijken.

Na installatie had ik een mail ontvangen met onderwerp: Annulering technische interventie maar installatie is uitgevoerd en dit staat er op het document wat ik na installatie heb ontvangen: Redenen van annulering De installatie kan niet plaatsvinden vanwege een probleem in We-Care Internal Error on Activate CPE 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Dyck_bjorn
Gewaardeerd verkenner

Heb al contact met hun gehad en ze zeiden dat ze eerst de facturatie nog moesten activeren.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Jerre
Gewaardeerde genezer

Hallo Bjorn, je belt best naar de technische dienst 5000 optie 4 - 4 zodat ze kunnen nagaan wat het probleem is.

0 pluimen
Dyck_bjorn
Gewaardeerd verkenner

Heb al contact met hun gehad en ze zeiden dat ze eerst de facturatie nog moesten activeren.

patrick2
Wijze
Wijze

@Dyck_bjorn het is jammer te moeten zeggen maar er is een klein probleem blijkbaar bij de activeringen. Dat uw internet en tv werken is perfect en hopelijk werkt uw gsm ook zo snel mogelijk als deze al niet aangesloten is of was . Maar wegens de kleine storingen kan het zijn dat u deze boodschap krijgt maar dat probleem wordt spoedig opgelost. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen