Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-12-19 15h41
Antwoorden: 130 antwoorden
Hallo,
Is het mogelijk om de Siligence TCG300 in bridge modus te zetten of te laten vervangen door 1 die dat wel kan? Ik wil namelijk mijn eigen firewall er achter plaatsen zonder dat het modem daar nog vanalles voor weg filtert (ook al staat deze in DMZ, staat fw uit op het modem, etc).
Ik weet bijvoorbeeld dat dat bij Telenet wel kan. Een zogenaamde (EMTA) bridge modem.
Alvast bedankt
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Is het mogelijk om de Siligence TCG300 in bridge modus te zetten of te laten vervangen door 1 die dat wel kan? Ik wil namelijk mijn eigen firewall er achter plaatsen zonder dat het modem daar nog vanalles voor weg filtert (ook al staat deze in DMZ, staat fw uit op het modem, etc).
Ik weet bijvoorbeeld dat dat bij Telenet wel kan. Een zogenaamde (EMTA) bridge modem.
Alvast bedankt
Ugh @CornelisS,
Momenteel is er geen support voorzien voor de bridge functie het is dus normaal gezien ook niet beschikbaar. Maar wees gerust ! Ons LOVE-team neemt het in handen en zal de brigde modus activeren in de komende maanden voor alle LOVE-klanten.
Totem's zonnegroeten,
Totem
Volgens @Jerre zou het mogelijk zijn bij sommige modellen.
Om te weten te komen of het van toepassing is op uw toestel zou je in de settings van het router gedeelte moeten inloggen en daar eens door alle menu's grasduinen. Als de mogelijkheid om hem in bridge mode te zetten bestaat op die router, dan zul je het wel tegenkomen.
Hallo Cdt24801,
In het modem is het niet te vinden. Ik heb support gebeld en ik had de indruk dat ze niet echt wisten wat ik bedoelde. Gingen het vragen aan hoofd van support en mij terug bellen.... dat is nu 4 dagen geleden....
Is er een manier om een wat dieper technische onderlegde support mederwerker te spreken te krijgen? Of zijn er nog andere wegen?
Anders wordt een overweging telenet toch de moeite.
Je kan altijd nog eens terugbellen en vragen naar iemand van de technische dienst. Zoals met vele helpdesken het geval is heb je altijd goed onderlegde en minder goed onderlegde medewerkers ... Het is soms een beetje lotto spelen.
Ja, dat is (helaas) wel het geval. En dat geeft niet, als ze dan maar niet afschepen met de belofte om terug gebeld te worden door een beter techinische collega. (en dat dan niet doen)
Ik zal nog eens bellen.
@CornelisS schreef:
Ja, dat is (helaas) wel het geval. En dat geeft niet, als ze dan maar niet afschepen met de belofte om terug gebeld te worden door een beter techinische collega. (en dat dan niet doen)
Ik zal nog eens bellen.
Ja klopt, niet laten terugbellen, erop staan om doorverbonden te worden. Als dan de lijn ineens verbroken wordt, weet je wel wat voor iemand je aan de lijn had ...