annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Modem in Bridge modus

Topic gestart op: 04-12-19 15h41

Antwoorden: 130 antwoorden

CornelisS
Gewaardeerd verkenner

Modem in Bridge modus

OPGELOST

Hallo,

Is het mogelijk om de Siligence TCG300 in bridge modus te zetten of te laten vervangen door 1 die dat wel kan? Ik wil namelijk mijn eigen firewall er achter plaatsen zonder dat het modem daar nog vanalles voor weg filtert (ook al staat deze in DMZ, staat fw uit op het modem, etc).

Ik weet bijvoorbeeld dat dat bij Telenet wel kan. Een zogenaamde (EMTA) bridge modem.

Alvast bedankt

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo,

Is het mogelijk om de Siligence TCG300 in bridge modus te zetten of te laten vervangen door 1 die dat wel kan? Ik wil namelijk mijn eigen firewall er achter plaatsen zonder dat het modem daar nog vanalles voor weg filtert (ook al staat deze in DMZ, staat fw uit op het modem, etc).

Ik weet bijvoorbeeld dat dat bij Telenet wel kan. Een zogenaamde (EMTA) bridge modem.

Alvast bedankt

Ugh @CornelisS,

Momenteel is er geen support voorzien voor de bridge functie het is dus normaal gezien ook niet beschikbaar. Maar  wees gerust ! Ons LOVE-team neemt het in handen en zal de brigde modus activeren in de komende maanden voor alle LOVE-klanten.
Totem's zonnegroeten,

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

130 ANTWOORDEN 130
Gregory
Wijze
Wijze


@lowgitek  schreef:

no update here too.... Support line have no ideia what firmware update is and just say that mine is running the last version which I know is not true...

 

Sofware version: 

D22F.EG00.15.01.OBE.02.05
 
 
 

@lowgitek You do not have the lastest version of the software

I have version D22F.EG00.15.01.OBE.02.06 and it enables to activate the bridge mode

0 pluimen
lowgitek
Ervaren verkenner

Yes, I know but the tech support itself has no ideia about it, neither have away to push the firmware or knows who can, or what a firmware is ... 😞 

 

 

0 pluimen
dvd741
Aspirant verkenner

Nog steeds geen update ontvangen.

Iemand een idee qua timing wanneer deze naar iedereen wordt uitgerold?

0 pluimen
kimbo
Ervaren verkenner

Daarnet viel mijn internet uit, dan kwam het weer terug. 2x is dit gebeurd en ik zag ineens dat de Orange router aan het herstart was. Het gevolg... Bridge modus ineens uit???????

Bel meteen naar Orange, reboot unknown reason en zij hebben niet gedaan.
Er is wel een case open voor de fix phone die niet werkt... maar zij hebben niks gedaan.

Wel leuk.. ik kan niet meer aan mijn eigen router en ik kom via gsm op de management page van Orange router. 
En ja 2 DHCP servers actief nu pffff

Ik kan je aanraden, het staat nog in kinderschoenen!

😡

 

0 pluimen
jego
Ervaren verkenner

28/12 om 18u30 identiek hetzelfde meegemaakt, modem reboot bij SNMP.

Ik heb nog geen bridge modus, heb wel een vraag lopende bij de helpdesk.
Maar zie de relevantie met een SNMP reboot niet, er is ook geen nieuwe versie geïnstalleerd ofzo.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen