annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Modem niet geactiveerd na 8 dagen

Topic gestart op: 13-12-22 20h23

Antwoorden: 1 antwoord

Rob5
Aspirant verkenner

Modem niet geactiveerd na 8 dagen

Beste medeklanten,

Wij hebben een week geleden orange internet en tv aangevraagd en dit zijn ze heel vlot komen installeren. Echter moest de modem nog van op afstand geactiveerd worden, telkens worden er beloftes gedaan en nu zijn we 8 dagen later nog steeds zonder internet en tv. 

Wij hebben al 100 keer gebeld maar worden telkens doorverwezen. Ook via messenger krijgen we niet de juiste oplossing.

 

Wij zijn ten einde raad en weten niet meer wat te doen. Iemand hier ervaring mee? Met thuiswerken is het echt moeilijk om zonder internet en tv te zitten. 

Alvast bedankt voor een antwoord! 

Labels (1)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Pots
Aspirant verkenner

Hallo Rob5,

Het is nu wel eenmaal zo, de technieker die kan contact opnemen met zijn achterliggende dienst.

Die starten het proces.

Het proces kan van A ( achterliggende dienst ) naar B ( expert ) gaan om dan naar C ( kabelbeheerder) te gaan, C die dan op zijn beurt  een oplossing bied het terug doorstuurt naar B die controleert het om dan het finaal terug bij A te krijgen. Dit kan in alle richtingen gaan.

Hier kan een tijd overgaan om dat iedere dienst een bepaalde tijd heeft om te reageren😕.

Natuurlijk is wachten niet leuk, maar stel je voor dat alles vlug vlug gebeurd en je in de toekomst met problemen zit? 

Orange gaat er voor zorgen dat alles op punt staat voor zij alles activeren.

Zo lang je internet + tv niet werkt zo lang je er ook niet word voor aangerekend.


Veel succes met je Orange diensten.





 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen