Profil de Flitser

Pisteur confirmé

 • 

11  messages

NAT Type D via tethering

Hallo,

Ik wil online kunnn gamen via hotspot op de GSM.
Dit gaat momenteel niet omdat ik een NAT type D krijg van Orange en dus ik online op veel plaatsen geblokkeerd word om effectief te kunnen spelen tegen andere mensen.

Ik wil namelijk online kunnen spelen op mijn Switch en browsen in de shop etc dit lukt maar als Nintendo ziet dat ik NAT type D heb kan ik niet matchmaken en tegen andere mensen spelen. Een vriend van mij kan dit wel want hij krijgt Type B van Mobile Vikings kaartje nog (die hij moet vernieuwen binnenkort)

Kan dit aan mijn GSM liggen? 

Super User

 • 

11.1K  messages

@Flitser dit probleem kan hem aan uw GSM liggen. U kan in de modem van Orange uw NAT type niet aanpassen , zo ver mijn kennis gaat , andere mogen aanvullen. Ook op uw GSM kan u het NAT type niet aanpassen naar mijn weten heeft deze ook niet om te functioneren. Dus ik vrees er voor dat het probleem zich blijft stellen tenzij er een andere oplossing is. Maar dat zou u eens moeten googlen. 

Guerisseur confirmé

 • 

363  messages

@Flitser  via tethering zit je Nintendo Switch achter dubbele NAT omdat je smartphone zelf geen publiek IP adres krijgt.
De klantendienst kan je misschien andere APN instellingen geven waarmee je wel een publiek IP adres krijgt.

Guerisseur confirmé

 • 

363  messages

Correctie: 3GB extra data met de Surf Extra Card enkel met een Pro Pack.

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

Hallo,

Ik wil online kunnn gamen via hotspot op de GSM.
Dit gaat momenteel niet omdat ik een NAT type D krijg van Orange en dus ik online op veel plaatsen geblokkeerd word om effectief te kunnen spelen tegen andere mensen.

Ik wil namelijk online kunnen spelen op mijn Switch en browsen in de shop etc dit lukt maar als Nintendo ziet dat ik NAT type D heb kan ik niet matchmaken en tegen andere mensen spelen. Een vriend van mij kan dit wel want hij krijgt Type B van Mobile Vikings kaartje nog (die hij moet vernieuwen binnenkort)

Kan dit aan mijn GSM liggen? 

Ugh @Flitser,

 

Jij kan inderdaad je NAT type manueel niet aanpassen, daarvoor heb je de hulp nodig van onze Orange-stamleden van de technische dienst. Je kan hen bereiken op het gratis nummer 5000.

 

Veel spelplezier!

 

 

Dans de overwinning tot in de nacht

Totems Saluut

Pisteur confirmé

 • 

11  messages

@Totem

Jammer genoeg doen ze dit enkel voor business leden en aangezien ik maar een gewone klant ben kunnen ze niets doen voor mij. Ik ga toch eens kijken naar een andere provider of daar iets mogelijk is ofzo

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

@Totem

Jammer genoeg doen ze dit enkel voor business leden en aangezien ik maar een gewone klant ben kunnen ze niets doen voor mij. Ik ga toch eens kijken naar een andere provider of daar iets mogelijk is ofzo

Ugh @Flitser,

 

Stuurde jij reeds een rooksein via de sociale kanalen (Facebook & Twitter)? Dan kunnen zij dit voor je bekijken. 😉

 

 

Liefde is wat echt telt

🏹 Totems Saluut 🏹

Pisteur confirmé

 • 

11  messages

@Totem

 

Jup, dit was het antwoord: Voor residentiëleonnementen en herlaadkaarten wordt dat inderdaad niet aangeboden

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

Ugh @Flitser,

 

Stuur je even je gegevens door in een privébericht op Tribe? Dan stuur ik je rooksein door :-). Bedankt voor je bizongeduld!

 

In je dromen ben je vrij

🏹 Totems Groet 🏹

@Totem

 

Jup, dit was het antwoord: Voor residentiëleonnementen en herlaadkaarten wordt dat inderdaad niet aangeboden

Pisteur confirmé

 • 

11  messages

@Totem

Dit lijkt mij niet te lukken aangezien ik u niet kan vinden bij het drop down menu voor een PM

Loading...