annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

NAT Type D via tethering

Topic gestart op: 21-12-18 23h52

Antwoorden: 14 antwoorden

Flitser
Gewaardeerd verkenner

NAT Type D via tethering

Hallo,

Ik wil online kunnn gamen via hotspot op de GSM.
Dit gaat momenteel niet omdat ik een NAT type D krijg van Orange en dus ik online op veel plaatsen geblokkeerd word om effectief te kunnen spelen tegen andere mensen.

Ik wil namelijk online kunnen spelen op mijn Switch en browsen in de shop etc dit lukt maar als Nintendo ziet dat ik NAT type D heb kan ik niet matchmaken en tegen andere mensen spelen. Een vriend van mij kan dit wel want hij krijgt Type B van Mobile Vikings kaartje nog (die hij moet vernieuwen binnenkort)

Kan dit aan mijn GSM liggen? 

Labels (4)
0 pluimen
14 ANTWOORDEN 14
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo,

Ik wil online kunnn gamen via hotspot op de GSM.
Dit gaat momenteel niet omdat ik een NAT type D krijg van Orange en dus ik online op veel plaatsen geblokkeerd word om effectief te kunnen spelen tegen andere mensen.

Ik wil namelijk online kunnen spelen op mijn Switch en browsen in de shop etc dit lukt maar als Nintendo ziet dat ik NAT type D heb kan ik niet matchmaken en tegen andere mensen spelen. Een vriend van mij kan dit wel want hij krijgt Type B van Mobile Vikings kaartje nog (die hij moet vernieuwen binnenkort)

Kan dit aan mijn GSM liggen? 

Ugh @Flitser,

 

Jij kan inderdaad je NAT type manueel niet aanpassen, daarvoor heb je de hulp nodig van onze Orange-stamleden van de technische dienst. Je kan hen bereiken op het gratis nummer 5000.

 

Veel spelplezier!

 

 

Dans de overwinning tot in de nacht

Totems Saluut

0 pluimen
Flitser
Gewaardeerd verkenner

@Totem

Jammer genoeg doen ze dit enkel voor business leden en aangezien ik maar een gewone klant ben kunnen ze niets doen voor mij. Ik ga toch eens kijken naar een andere provider of daar iets mogelijk is ofzo

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

@Totem

Jammer genoeg doen ze dit enkel voor business leden en aangezien ik maar een gewone klant ben kunnen ze niets doen voor mij. Ik ga toch eens kijken naar een andere provider of daar iets mogelijk is ofzo

Ugh @Flitser,

 

Stuurde jij reeds een rooksein via de sociale kanalen (Facebook & Twitter)? Dan kunnen zij dit voor je bekijken. 😉

 

 

Liefde is wat echt telt

🏹 Totems Saluut 🏹

0 pluimen
Flitser
Gewaardeerd verkenner

@Totem

 

Jup, dit was het antwoord: Voor residentiëleonnementen en herlaadkaarten wordt dat inderdaad niet aangeboden

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen