Internet en Fixed Phone
Op zoek naar informatie over ons internet- en vaste lijn aanbod? Dan bevind je je op de juiste plek! Onze tribers helpen je graag verder ...
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Grote Wijze
Grote Wijze

Re: NAT Type D via tethering

@Totem

Jammer genoeg doen ze dit enkel voor business leden en aangezien ik maar een gewone klant ben kunnen ze niets doen voor mij. Ik ga toch eens kijken naar een andere provider of daar iets mogelijk is ofzo

Ugh @Flitser,

Stuurde jij reeds een rooksein via de sociale kanalen (Facebook & Twitter)? Dan kunnen zij dit voor je bekijken. 😉

Liefde is wat echt telt

🏹 Totems Saluut 🏹

0 pluimen
Highlighted
Flitser
Gewaardeerd verkenner

@Totem

Jup, dit was het antwoord: Voor residentiëleonnementen en herlaadkaarten wordt dat inderdaad niet aangeboden

0 pluimen
Highlighted
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh @Flitser,

Stuur je even je gegevens door in een privébericht op Tribe? Dan stuur ik je rooksein door :-). Bedankt voor je bizongeduld!

In je dromen ben je vrij

🏹 Totems Groet 🏹

@Totem

Jup, dit was het antwoord: Voor residentiëleonnementen en herlaadkaarten wordt dat inderdaad niet aangeboden

0 pluimen
Highlighted
Flitser
Gewaardeerd verkenner

@Totem

Dit lijkt mij niet te lukken aangezien ik u niet kan vinden bij het drop down menu voor een PM

0 pluimen
Highlighted
Cdt24801
Veteraan sjamaan

@Flitser  schreef:

@Totem

Dit lijkt mij niet te lukken aangezien ik u niet kan vinden bij het drop down menu voor een PM

Dat klopt, je kunt blijkbaar geen PM naar Totem sturen. Als je een PM naar @AssiaA stuurt zal zij het wel aan Totem bezorgen, die twee kennen elkaar goed.Smiley Knipoog

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen