annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Na 5 maanden nog steeds geen aansluiting internet

Topic gestart op: 17-01-19 19h44

Antwoorden: 12 antwoorden

Eymin
Aspirant verkenner

Na 5 maanden nog steeds geen aansluiting internet

Ik heb op 17 augustus 2018 een contract getekend voor een LOVE bundel, binnen een paar dagen zou Telenet al langskomen volgens de Orange medewerkster. Nu 17 januari 2019 is Telenet nog steeds niet langsgeweest ondanks de tientallen telefoontjes van mij aan Orange. De eerste weken kreeg ik van de helpdesk te horen dat het maximum een week zou duren, en als ik een week later terugbelde kreeg ik weer hetzelfde antwoord. Soms stuurden ze me zelf een nieuw contract omdat ze niet weten waar ze mee bezig zijn. Via de Special Support van orange heb ik al verschillende keren datums doorgegeven voor Telenet maar ook daar word zeer amateuristisch gewerkt. Als ik na een week terugbel omdat ik nog geen datum heb doorgekregen krijg ik te horen dat ze de datums vergeten door te sturen zijn naar Telenet, andere keren is het dat Telenet na een week nog niet geantwoord heeft enz...  

Denken jullie dat het ooit nog in orde komt of moet ik Orange gewoon dumpen aangezien ze hun beloftes totaal niet nakomen. En wat voor compensaties kan ik verwachten voor zulke wachttijden.

Als er Orange medewerkers willen reageren liefst niet met commentaren zoals 'De aanhouder wint' of 'Dat zou niet mogen gebeuren' want die ben ik ondertussen beu gehoord. Kom liever met een oplossing.

Labels (2)
0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
stefanvb
Ervaren verkenner

Klacht mailen naar ombudsdienst telecommunicatie met vermelding in van je schade eis. Greetz

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

Hallo @Eymin

Probeer eens publiek via Twitter en Facebook, support via die weg zou sneller en beter zijn.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Eymin

Volg de tip van @Jerre, dat is geen slecht idee.

Wat betreft uw opmerking van de Orange medewerkers die hier aanwezig zijn: hun taak is om het forum in goede banen te leiden en te houden. Zij zullen u ook steeds naar de gebruikelijke kanalen (telefoon 5000, twitter en facebook) doorverwijzen.

Zoals je allicht weet zijn wij zelf ook allemaal gewone klanten/gebruikers en kunnen we alleen maar met u mee duimen dat het snel in orde komt ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen